2007. november 28., szerda

42.

A mai nap pozitívuma: életünkben először baba-klubban jártunk... Sok kisgyerek (kb.15)volt, életkorilag eléggé vegyesen, 3 hónapostól a 3 évesig. Először kreatív kismama foglalkozásnak indult, baba-játszóval vegyítve, de a legkreatívabb anyuka sajnos lebetegedett, ezért a kézimunkázás elmaradt. Én nem is bántam, mert el nem tudtam képzelni, hogyan hagyhatnánk magukra azt a sok kisgyereket, de szerencsére ezzel nem kellett foglalkoznunk.
Mikor megérkeztünk (Tünde-Zorka,Niki-Dorka,és mi), már voltak páran, ebből sejtettük, hogy nem kamu a dolog. Bevallom, a védőnőnk szervezte az egészet és én egy lyukas garast nem adnék a szavára...
Az anyukák kört alkotva ültek egy nagy szőnyegen,a babák pedig középen egy csomó játék között. Természetesen mindegyiket az érdekelte legjobban, ami épp a másiknál volt, de a gyerekközösség erről szól.
A nap meglepetése,hogy senkit nem vertél meg a játékáért, sőt, tudomásul vetted, hogy ha azt nem kapod meg, van helyette másik. Másztak a babák mindenen keresztül-kasul, csapatokba rendeződtek, majd egy perc múlva elhagyták egymást, játszottak egymással, egymás mellett... Annyira jól éreztük magunkat, hogy hihetetlen. Arról nem is beszélve, hogy ez volt az első alkalom, hogy egynél több korodbelivel találkoztál, és annyira jól viselted. De nem csak Te, hanem a kísérőink is, meg az összes gyerkőc. Volt, hogy néha eltörött a mécses, voltak hisztik is, de nagyon minimális. Dorka és Te mellesleg már 9-kor álmosak voltak (így jár, aki hajnalban kel...), mégis annyira jól viseltétek magatokat!
11-ig tartott papíron a foglalkozás, de csak fél 12-kor kezdtük összepakolni a játékokat. Alig hogy kiértünk a könyvtár kapuján (merthogy ott volt a buli), olyan kómába zuhantál, hogy nem volt szívem még kivenni Téged a kocsiból, ezért inkább sétáltam veled majd 2 órát a fagyos hidegben. Ekkor már eléggé fáztam, úgyhogy muszáj volt hazamennünk. Felébresztettelek, ami természetesen nem tetszett neked, hisz eszed ágában nem volt még ébredezni...
Mivel akkor keveset aludtál, délután már elég kába voltál. Fél 7-kor ültem ide veled a gép elé zenét hallgatni, kettőt löktem a széken és már aludtál is. Azóta is... Kíváncsi leszek az éjszakára...
Ja, és nem mutattam neked sem ott, sem itthon,de azóta TAPSOLSZ!

A nap negatívuma: én (aki szeret mindent fényképpel dokumentálni) elfelejtettem elvinni a fényképezőgépet a klubba :(... Talán jobb is, mert az akksik le vannak merülve :((... Csak a telefonommal csináltam pár képet, de ahhoz meg nincs adatkábelem :(((
DE: a védőnő készített képeket, az összes résztvevőről, és azt mondta, hogy kérésre cd-re írja. Talán megvagyunk örökítve az utókornak pár kép erejéig...

Nincsenek megjegyzések: