2008. április 19., szombat

97.

A héten túl sok említésre méltó dolog nem történt. Az idő pocsék volt délelőtt és délután is, így a heti játszóterezés elmaradt. Helyette inkább szétromboltad a lakást, érintve az összes helységet :) Mivel alig voltunk kint, érthetően nyűgös lettél estére. Alig vártuk, hogy ágyba dughassunk. Készülve a jó időre, Apa csütörtökön vett Neked egy fa homokozót, amit ki is vitt a Mamához. (Tulajdonképpen Te vetted magadnak, mert születésed óta tesszük félre Neked a boltban kapott ’56-os 500 ft-okat, így az aktuális ajándékokat, játékokat, általában abból vesszük meg.) Még össze kell rakni, meg kell kezelni favédővel, de mire itt lesz a jó idő, addigra birtokba veheted :)

Péntek: a soron következő szájban turkáláskor vettem észre, hogy kibújt még egy fogacskád! Bal alsó 2-es :) ez a 10 fog a szádban!Elmentünk a piacra körülnézni. Az egyik árusnál találtam egyszerű, homokozóba való nadrágot. Azt hittem rosszul hallok, mikor mondta az eladó, hogy 1000ft darabja! Gyorsan ott is hagytuk a nénit. Utána elmentünk a méteráru boltba, ahol megkérdeztem, hogy mennyibe kerül a melegítő anyag. Mivel van Neked egy nagyon ügyes Mamád, aki szeretettel varr minden félét, ezért ezt a nadrágot Ő fogja megvarrni Neked. 1290ft-ba kerül métere, amiből a Mama 3 kisnadrágot tud varrni, így mindjárt barátságosabb az ára :)Délután lementünk kicsit homokozni a Dorciékkal. Sajnos, mást nem csináltunk, mint utánatok rohangáltunk. Hol Te, hol pedig a Dorci lépett meg, nem törődve azzal sem, hogy olyan messze voltatok tőlünk, hogy nem is láttatok. Te még egy kis pocsolyába bele is tenyereltél-térdeltél, sőt, talán bele is nyaltál :( Nem sokkal ezután döntöttünk úgy, hogy jobb lesz mindenkinek, ha ti kocsiba kerültök, mi pedig tolunk titeket.

Szombat: elmentünk megvenni az anyagot a nadrághoz (mert tegnap nem volt nálam pénz). Út közben elkapott minket az eső. Rátok húztuk az esővédőt. A Dorci a fejét dugta ki a lyukon, Te pedig a lábadtól fogva húztad fel a nylont. Így aztán sokat fogott az esőből :) Mivel 7-kor már fent kukorékoltál, a visszaúton elaludtál. Nem akartalak felkelteni, ezért hazakísértük a Nikiéket. Közben lejött a Mama is (szerintem kukkolt az erkélyről), akinek odaadtam a nadrágnak valót. Hazajöttünk és nekiálltam az ebédnek. A szokásos időben (fél 2-kor) nyűgös lettél és kértél inni. Lefektettelek, én is oda bújtam melléd. A tea elfogyott, de csak nem akartál elaludni. Inkább szétszedted a szobát. 3-kor már itt volt az ideje, hogy aludj egyet. Megkaptad a teát és pár perc múlva aludtál is :) Hatalmas vihar volt villámmal és égdörgéssel, amire fel is riadtál, de egy újabb slukk teától visszaaludtál. Egész mostanáig (17:45) húztad.

Nincsenek megjegyzések: