2008. szeptember 17., szerda

149.

Sajnos, visszavonhatatlanul elmúlt a nyár :( Nem mintha bánnám a múlt heti 38 fok elmúltát, de ez a hirtelen 20 fokos lehűlés nem hiányzott.

Hétfőn ráadásul még szakadt is az eső egész nap, így csak a boltba menetre dugtuk ki az orrunkat a lakásból. Viszont nem gondoltam volna, hogy a rövidnadrág után egyből a téli dzsekit kell rád adnom. Meg harisnyát.
Ebéd: zacskós leves, rakott krumpli.
Este majdnem egy órát pancsoltatok Apával. Utána megettél 2-2 összefordított kenyérből készült melegszendvicset, amiből se a sajtot, se a szalámit nem piszkáltad ki. 10 körül aludtál el végleg, közöttünk és reggelig ott is maradtál.

Kedden ugyan nem esett az eső, de iszonyat hideg volt még mindig. Sőt, hidegebb, mint előtte nap. Már azon is gondolkodtam, hogy betakarlak valamivel a kocsiban, mert az mégse jó, hogy fagyoskodsz. Aztán lementünk az utcára és már nem éreztem annyira hidegnek az időt, így nem vittem takarót. Mikor hazajöttünk és levetkőztettelek, megfogtam a popsid és a combod...hát jéghideg volt! Mégis kellett volna a takaró :(
Ebéd: kertészleves, brassói aprópecsenye + hasábkrumpli.
Este Apa nélkül fürödtél, mert nem érezte jól magát. Addig én kiszíneztem az üvegmatricákat. Vacsira sütöttem bundás kenyeret, amiből ettél vagy 2 falatot. Ettél helyette egy joghurtot. Apa volt a soros az esti mesében, de nem aludtál el rajta, így megint közöttünk maradtál. Fél 2-kor megébredtem és akkor kerültél a helyedre.

Ma az időjárás szerint 4 fokkal "melegebb" van az eddigieknél. Engem ez egyáltalán nem érdekelt és rád adtam téli bélelt nadrágot és egy jó vastag, kötött sapkát. Kellett is, mert a szél miatt olyan hideg volt, hogy én is fáztam. Ma nem ültettelek a kocsiba, hanem szépen sétáltál velem a boltba, hogy addig is mozogj. Itthon (miután levettem rólad az utcai ruhát és csak harisnya meg hosszú body volt maradt rajtad) kérdeztem, hogy fázol? És azt mondtad, hogy "igen". Visszapakoltam rád a ruhákat és percekig csak ölelgettelek, hogy felmelegedj.
Ebéd: húsleves, rakott krumpli. Ezen a héten csak krumpli???
Pár napja minden ok nélkül (?) minimum 1-2 órás hiszti kötelező. Kezdődik azzal, hogy a boltból hazafelé nem akarsz feljönni a lépcsőn, ezért aztán az egész ház tudja, hogy mikor érünk haza... Itthon még folytatódik a cirkusz,míg el nem hallgattatlak egy Rudival. Aztán megint egy felvonás, mikor épp nem kell kevergetni a készülő ebédet és letessékellek a tűzhely mellől. Aztán ebédkor megint felkészülök egy ellenállásra. Rendszerint már az első kanál ételnél kezdődik. Jobb esetben a 10. után (mint pl. ma). Aztán van még egy menet az alvásnál, de akkor nem mindig. Utána jön a pihenés, mert általában 3 órát alszol. Ez idő alatt regenerálódok, ezért nem akasztasz ki, mikor délután újrakezded :D

Mai képek (megyünk boltba):







1 megjegyzés:

ilgya írta...

Jaj de jó sapid van!!Naon tetszik!!!!!