2008. október 3., péntek

159.



6 megjegyzés:

Zsukkata írta...

Nagyon aranyosak lettek, ügyes vagy :-). Na látod, megy ez neked :-) Az angyalkás a kedvencem!

ilgya írta...

olyan szépek lettek!!!

-krisztina- írta...

Köszönöm a dicséreteket!!!

Csak sajnos, ennyiben meg is áll a tudományom :( erről a pontról nem tudok tovább lépni :( pedig próbálkozok!
Ez normális?
Addig is marad ez az egyik réteget a másikra rakom, és kész. Semmi bonyolítás. Aztán majdcsak sikerül rájönnöm a "hogyan_továbbra"...

Timocska írta...

Látom, téged is elkapott a scrapbook mánia! Nagyon szépek lettek az alkotások. Mi az, hogy "hogyan tovább?" Van olyan is? :))))

Zsukkata írta...

Szia Kriszti, bocs, hogy csak most válaszolok, nem voltunk itthon, meg beteg is vagyok... Szóval én betűket csak a S. Princess oldalon levő kitekben láttam, amúgy amiket még letöltöttem ott csak egy-egy sima ABC volt egy oldalon, és kész. Azokat nem is használtam. De ha valahol látok, feltétlenül szólok!

Gyöngyi írta...

Nagyon jók lettek, ügyes vagy!