2008. október 24., péntek

168.

Manka kipécézett, most sietnem kell, hogy találjak 7 embert akiket még más nem pécézett ki.

Szabályok:

1. linkeld be a blogodba azt, aki kipécézett

2. ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi
3. pécézz ki 7 embert, nevezd meg őket és linkeld be a blogodba
4. egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban, hogy ki lettek pécézve.


7 kiteregetni valóm :)))


1. Nagyon rendetlen és lusta vagyok :(((
Szeretem a rendet, csak képtelen vagyok megtartani. Ezért aztán itthon mindig "szalad" a lakás. Szeretem viszont a mosogatást, porszívózást és a teregetést. Ami kimaradt a felsorolásból, de szerepel a házimunka címszó alatt, azokat utálom.

2. Rágom a körmömet :(((
Egész kicsi korom óta, bár néha felfüggesztem ideig-óráig, de mindig előjön újra és újra.

3. Mindig belekezdek valami új hobbiba, ami még a kiteljesedés előtt unalmassá válik számomra :(((
Így történt a keresztszemes hímzéssel, varrással, gyöngyfűzéssel, szalvéta technikával, üvegmatricával (bár ez még tart, de korántsem olyan lelkesedéssel, mint az elején) és a scrapbookkal (ez az egyetlen, ami nem igényelt anyagi ráfordítást).

4. Nem tetszik a saját alkatom :(((
Szeretnék vékony csajszi lenni, de nem bírok változtatni a rossz szokásaimon, amik miatt ilyen lettem.

5. Elég türelmes vagyok :)))
Legalábbis vannak ismerőseim, akik szerint az vagyok. Remélem, hogy a kislányom is így érzi :)))

6. Szeretnék megtanulni legalább egy idegen nyelvet, mondjuk az angolt, de a német is tetszene :)))
Mindkettőt tanultam az iskolában 4 és 5 évig, ám egyikből sem tudok semmit.

7. Szeretnék még sok-sok kisbabát :)))
Ilyen fajta szeretetet, kötődést (néha aggodalmat) még soha, senki iránt nem éreztem, mint a gyermekem iránt :)))

Az eszem azonban tudja, hogy ez nem fog menni :(
De egy még remélem belefér ;))) (csak ne jöjjön olyan nehezen össze, mint ez az Egyetlen, akire 3 évet vártam.)

Akiknek továbbítom a játékot:

1. Kata
2. Anita
3. Rena
4. Tímea
5. Ilgya

...és nincs meg a 7 ember, de talán így érvényes a játék :)))

4 megjegyzés:

csai írta...

Hát most mit mondjak??? :OOO Köszi???
Köszi!!! :DDD

Akkor most menek, és teljesítem minden kötelességemet! :) ;)

csai írta...

Éééés, hogy ne unatkozzatok, gurítottunk Nektek egy üveggolyót! :) ;)

Kata írta...

Én is köszi!:DDDD
Igyekszem minél hamarabb teljesíteni!:)

(Lehet én sem tudom 7 blogtársnak tovább passzolni, 8an olvastok, Neked nem passzolhatom vissza, úgyhogy reménykedem a többiekhez még nem ért el ez a játék.:D )

Sok puszi!:)

ilgya írta...

ó de nagyon meghatódtunk,hogy ránk is gondoltál,köszönjük szépen!!!!