2008. november 6., csütörtök

174.

Mostanában egyre több helyen olvasom, hogy elkezdtek a családok készülni a karácsonyra. Ennek nagyon örülök, mert rajongok a karácsonyért. Szóval megtetszett Lillusék és Petráék ilyen témájú bejegyzése, és elkezdtem gondolkodni, hogy mit kapjon egy magunk fajta, majd' 2 éves apróság?

  • favonat- ez már tuti megvan
  • építőkocka- remélem ez nem csak nekem tetszene...
  • babakészlet (baba, pelenkázótáska, púder, cumisüveg stb.) - tavaly kaptad a dédiéktől, de még pici voltál hozzá, így idén adja át a Mama; hátránya van már babád, azzal sem nagyon foglalkozol
  • bevásárló kosár gyümölccsel, zöldséggel + pénztárgép - boltosat játszani; előnye: viszonylag olcsó; változatosan lehet vele játszani; hátránya szerintem még kicsi vagy hozzá; sok diribdarabból áll
  • fajáték (kivétel a puzzle, mert az van már vagy 5) - mert a műanyagok nálunk könnyen törnek; előnye: még egy sem ment tönkre belőle
  • mesekönyv - szeretnék igazi mesekönyvből olvasni pl. Pöttyös Panni, Kippkopp. Hátránya: néha rád jön az 5 perc, meg a rombolhatnék és akkor téped, nyűvöd, firkálod... Tudom, hogy ezért találták ki a kemény laposat, de az van egy rakattal, és az nem érdekel...
  • Valamelyik ezek közül:


  • Szívesen olvasnám, ti milyen játékokon töritek a fejeteket... Ez nem egy felvágós, dicsekedős játék, csak érdekel a ti ötletetek is :)

    4 megjegyzés:

    vargaera írta...

    Szia krisztina! Itt is vagyok nálatok!!! (era a Szerelemgyökérről) :)

    Húú, én is nagyon várom már a karácsonyt!!! Ez lesz az első igazi, felnőttes (külön a családtól, szülőktől) karácsonyunk az urammal! Izgalmas lesz :) :) Jó készülődést!!!

    Üdv.: Era (L.V.E.)

    vargaera írta...

    Krisztina! (bocs) :S

    csai írta...

    Már én is gondolkodtam egy "kívánság"listán... Lehet, hogy kedvet is adtál hozzá, majd leírom én is. ;)

    ilgya írta...

    Már én is sokat gondolkodtam rajta és linkeltem pár címet a blogomban még a múltkor,de sokkal jobb egy bejegyzést szentelni neki,ahol össze van foglalva a dolog. Köszi az ötletet. Láttam én is Petracicánál is.Ráadásul nekünk még szülinap is ott van....és a rengeteg maradék a bátyustól,biztos valami csajosban gondolkodom.