2008. november 24., hétfő

187.

Akartam a 7végén videót feltenni, hogy mennyire szakad a hó. Akkor nem jutottam gép elé, most meg már minek? Már az egész ország túl van az idei első havazáson.
Aztán akartam fényképet tenni fel arról, hogy mit műveltetek a Dorcival, miután megpillantottátok a havat, mert ébredés után egyből siettünk le a játszira szánkózni. Akkor nem jutottam gép elé... de majd bepótolom, mert irtó aranyosak voltatok :)


Most inkább arról írok, hogy kitaláltam valami
tuti jót arra, hogy ne küzdjek állandóan az idővel, hanem inkább jóban legyünk :)
Azt találtam ki, hogy a lakás helységeinek takarítását/rendben tartását beosztom egy-egy napra, így talán nem úgy fog kinézni a lakás, mint ahol állandóan háború dúlna... És talán nem fog minden nap, hosszú órákig eltartani a rendrakás, ha van benne valami rendszer. Pl. nem hagyom, hogy
annnnyira összekoszolódjon a fürdőben a csempe, meg a tükör, mert hetente foglalkozok vele :) És karácsonyra tipp-topp ragyogni fog a lakás :DDD
Szóval: van
egy konyhánk és egy előszobánk - ez a hétfő; van egy fürdőnk és egy wc-nk - ez a kedd; van 2 szobánk - ez a szerda. Csütörtökön zeneovi (ebből nem adok lejjebb - így aznap pihi ;) ), pénteken valami aktuális, szombaton bevásárlás, mosás, vasárnap pihenés, meg vasalás :S
Délelőttönként még be kell szorítani a
boltot és a főzést, aztán altatás. Ekkor lesz egy kis időm netezni, naplót írni, olvasni. Ezen kívül igyekszek napi minimum 1x mosni is, és nem szombatra hagyni az egész heti mosást. Alvás után ebéd, majd séta vagy játék itthon. Aztán fürdés (ezután megpróbáljuk fél 8-ra időzíteni), vacsi, és alvás.
Ma már eszerint intéztem a dolgaim. Bár ma szerencsém volt, mert főznöm nem kellett és még boltban sem voltam. 8-kor kivonultunk a konyhába és nekiálltam a beépített szekrényt kipakolni és kitakarítani. Panellakók tudják mi az, én rettenetesen utálom, mert ronda, és nagy, viszont rengeteg "nem_használjuk_de_nincs_szívem_kidobni" dolgot bír elnyelni... Így aztán sikerült 3 db 60 literes szemeteszsákot megtöltenem :) Természetesen nem segítettél, viszont voltak szabad 10-20 perceim, mikor eljátszottál szépen valamivel. A többi időben pedig egyenesen hátráltattál: pl. bevitted a szobába a vöröshagymát és mepucoltad a szőnyegen. Mikor kérdőre vontalak, apró kezeiddel szétsöpörted a miliméternyi héjakat...
13 órakor tettem le a rongyot, és kísértelek be lefeküdni. Nem mondom, hogy rossz volt melléd bújni... Most pedig megyek Apának néhány inget vasalni erre hétre...

3 megjegyzés:

ilgya írta...

Sok sikert kívánok a bevezetett rendszerhez és kívánom,hogy sokáig beváljon. Nálunk még táblázatot is gyártottam,de nem sokáig működött így se.(nem akartalak elkeseríteni)

-krisztina- írta...

Köszi...
Már tegnap nekiestem a konyhának. De csak 1 dupla szekrényt tudtam kitakarítani :( de hagyni kellett valamit az elkövetkezendő hetekre is :)
Ma nem azt folytattam, hanem a fürdő és a wc volt a soros. Ez sokkal hamarabb készen lett, és ráadásul teljesen. De most meg mennem kell főzni :(((( A táblázat jó ötlet, bár anélkül is látom, mi a dolgom :(

Remélem ebben az elhatározásomban kitartóbb leszek, mint eddig bármiben :DDD Hiszek benne!!!

ilgya írta...

Én drukkolok,hogy sikerüljön! Hátha kitartóbb leszel,mint én!
Én is tudtam a dolgom csak jó volt kipipálva látni amivel kész lettem, a másik,hogy van amit csak két hetente csináltam (pl emeleti fürdő takarítás) vagy ablakpuceva sem volt minde héten...szóval tevékenységekre is bontva volt valamilyen szinten,lehet hogy túl részletes volt és ez volt a baj nálam??(pirul)
na majd figyelek,hogy hogy csinálod.