2009. február 20., péntek

248.

Nem igazán volt különleges történés a héten: boltba jártunk-szigorúan gyalog; együtt főztük az ebédet-közben gyakran meg kellett harcolnom a fazékért, fakanálért; mostunk-teregettünk; volt, hogy délután együtt aludtunk.

Ma viszont elmentünk a dokihoz, mert kedden nem voltunk, és elkértük az igazolást a bölcsihez. Elég későn értünk oda, mert feltettem a levest főni, Apa meg nem ért előbb haza. 3/4-12 kor indultunk el, és délig van rendelés... Mikor odaértünk, még voltak előttünk 3-an. Kijött előbb az asszisztens lecseszni a várakozókat, majd ugyanezért a doki is. (Végül is igazat adok nekik, mert déltől tanácsadás van a kisbabáknak, és nekem se tetszett volna anno, ha teleköhögték volna az amúgy egészséges babámat.)
Elég ideges volt a doki, így hiába voltam felkészülve a kérdéseimmel, sajnos nem tudtam mindegyiket feltenni neki. Rákérdeztem a Broncho Vaxomra és azt mondta, hogy adjam továbbra is, amikor itt lesz az ideje (március 1.-től). Még belekukkantott a torkodba és mondta, hogy a köptetőt is szedjed tovább.
Amúgy mehetsz a bölcsibe, úgyhogy hétfőn újra kezdjük. Remélem ezúttal fordul a kocka és több lesz az ott töltött nap, mint az itthoni.

Tegnap megkaptuk a fűtés számlát... egy pillanatra káprázott a szemem... majd szomorúan vettem tudomásul, hogy nincs rajta semmi támogatás. Pedig egy hónapja beadtam a kérvényt. Még jó, hogy nekik nem kell sietni...

2 megjegyzés:

csai írta...

Juj!!!
1 éve mi is kaptunk egy támogatás nélküli csekket, majd júniusig nem kellett fizetnünk egy forintot sem! ;) Így legyen Nálatok is, hamár egyszer.... :S

Hétfőn hajrá?????
még mindig nincs pohara Csengének :P

ilgya írta...

Na hogy sikerült a tegnapi bölcsis nap?