2009. szeptember 14., hétfő

320.

Szeptember 1-én elkezdtük a diétát közösen Apával. Az első mérlegeléskor Apa 125,5 kg, én 82,2 kg voltam. Az első naptól kezdve elhagytuk a krumplit, rizst, és a kenyérféléket, helyettünk párolt zöldséget eszünk.
Én azért nem teljesen álltam le a cukorról, mert sem üdítőben, sem egyéb másban sem tudom elviselni az édesítőt. Egyszerűen rosszul vagyok tőle, és hajlamos vagyok egész nap nem enni, inni, csak azt ne kelljen. Úgyhogy a teát is cukorral iszom és a szörp sem diétás. Apának ez jobban megy :)
Én amióta mellőzzük a "bűnös" dolgokat, majd éhen halok, egyfolytában az órát lesem, mikor ehetek megint. Remélem, hamar el fog múlni ez az állapot. Apa (saját bevallása szerint) bírja könnyedén.
Aztán szinte minden nap a mérlegre állunk, és az kárpótol minket mindenért. Hétfőnként lesz a hivatalos mérlegelés. a mai adatok (reggel): Apa 123,6 kg (-1,9 kg), én 79,1 kg (-3,1 kg). :)))
Nyárra formában leszünk :)))

11 megjegyzés:

csai írta...

Kriszta!

Cukor helyett próbáld ki a gyümölcs cukrot. Nincs meg az édesítőíze, és sokkal kevésbé káros!
Csak így tovább!
Majd küldök át pár receptet. :)

-krisztina- írta...

Az jó lenne :) már akartam írni neked emailt, de az idő...

Ki fogom próbálni :)

Lbogi írta...

szia! szoktalak olvasni Titeket, de nem nagyon szólok hozzá:) Nagyon ügyesek vagytok, komolyan! Én úgy tudom,hogy a méz is jobb,kevésbé hízlaló, mint a cukor!(pl.teába). És kitartást nektek a továbbiakra:)

-krisztina- írta...

Köszönjük a szorítást :)

Téged lehet valahol olvasni?

Lepkevár írta...

Húú, kitartást nektek!! Szerintem sikerülni fog! :)

bogi írta...

Egyelőre nem vezetek blogot. Tervbe van véve, és megírom, ha lesz:)

Lbogi írta...

na,nem tudom mit bénáztam, de természetesen a sima bogi is én vagyok :)

Timocska írta...

Milyen diétát csináltok? A fehér cukor helyett esetleg próbáld meg a barnacukrot. Mondjuk nekem dupla mennyiség kell, mint fehérből, de már a tudat is elég. :)
Amúgy minden elismerésem a diétázóké, sosem voltam jó ebben. :)
Ti viszont legyetek ügyesek és kitartóak! :)

-krisztina- írta...

Köszönjük a drukkokat :)

Mi sima cukorbetegeknek való diétát tartunk be (hellyel-közzel :D). Vagyis figyelünk arra, hogy napi 160 g Ch-nál ne legyen több, meg nézzük azt is, hogy a kalória ne haladja meg az 1500(néha 1800) kcal-t.
Eddig nekünk is kudarcba fulladt minden próbálkozásunk, de majd ez! ;)

ilgya írta...

Sok sikert kívánok én is,meglátod így együtt azért sokkal könnyebb lesz!Fú az édesítőszert én sem bírom,kiütök tőle....

Kata írta...

Ez igen!! Gratulálok!:)
További sok sikert és kitartást kívánok Nektek!!:)