2009. október 7., szerda

331.

Vasárnap:
  • Apa elment versenyre Eplénybe.
  • te meg reggel hagytál engem 1 órát bólintani, miközben nézted a tv-t. Amúgy nem szeretem, ha tv-zel, de a szükség törvényt bont...
  • miután én is magamhoz tértem, színeztél. Sokat és szépen.
  • elkészítettem a jóság cetlit, amire rajzolunk egy piros pontot, ha jól viselkedtél aznap, de feketét is, ha rossz voltál. Ha jön a Mikulás, megmutatjuk neki, és majd ő eldönti, hogy jár-e a csoki, vagy csak a virgács...
  • közösen főztünk ebédre vadast, a végén te kevergetted a szószt, azért lett olyan nagyon finom.
  • míg én teregettem elővettem neked Apa féltve őrzött Playmobil katonáit, hogy megnézzem, hogy már elég nagy vagy-e hozzá? Jelentem, igen, elég nagy vagy hozzá.
    Igaz, nem harcászatra használtuk őket, hanem találtam néhány kőműves kanalat, kerék nélküli talicskát, így beüzemeltük a tábori konyhát :) Ebéd után lefektetted a katonákat is, meg a lovaikat is aludni.
  • mi is elvonultunk aludni, és a nagy altatás közben én is elaludtam :) arra ébredtem, hogy valaki becsukja az ajtót, de senki nem jött be. A Mama volt az, de mivel látta, hogy alszunk, nem akart felkelteni. Végül nem volt baj, mert te is felébredtél a 2 órás délutáni alvásodból. Elkísértük haza a Mamát, ahol én tv-ztem, te meg pisztáciáztál. Este hazajöttünk.
  • Apa hazajött, és hozott oklevelet, meg érmet is, mert 3. helyezett lett!!! Nagyon örültünk :)
  • nagyon későn feküdtünk le (kb. 10kor)
Hétfő:
  • munka után könyvtárba mentem, majd boltba, de ott nem volt semmi, ami nekem kellett volna, így azt otthagytam.
  • autóval mentünk érted a bölcsibe, majd onnan a Lidlbe.
  • időhiány miatt nem főztem aznapra, hanem hideget ebédeltünk (te pl. ketchupos kenyeret csemege uborkával).
  • lementünk a ligetbe gesztenyét gyűjteni, de téged jobban érdekelt az új játszótér, úgyhogy inkább oda mentünk. 7kor mentünk haza.
  • este álltam neki főzni, fél 9kor zártam le a gázt.
  • amíg főztem, te vizeztél a mosogatónál. Egyik pohárból öntötted a vizet egy másikba, tölcsér segítségével. Természetesen tiszta víz lettél, meg a fél konyha is. De legalább nagyon jól el voltál.
  • fürdés, vacsi, kukabácsi (Mr. Bean), alvás 10kor.
Kedd:
  • Apa korán vitt bölcsibe (fél 7re), mert Budaörsre kellett mennie. Megkérte a bölcsis nénit, hogy öltöztessen át szoknyába, meg tegyen csatot a hajadba, mert ő siet, meg amúgy is ez a dolguk. Mikor mentem érted, a Szilvi néni azt mondta, hogy levette rólad a mackónadrágot, mert elég meleg volt (volt rajtad még harisnya is), de nem talált szoknyát (pedig ott volt), úgyhogy adott rád egy rövid nadrágot. Gondolom, ezt alvás után tette, úgyhogy egész nap a 2 réteg ruhában párolódtál a 25 fokos melegben. A hajad meg 2 oldalt el volt tűzve a csattal, de a szemedbe továbbra is belelógott...
  • mikor hazaértem a munkából, egyből elindítottam a mosógépet (fél 3kor). 8 után ki is tudtam teregetni.
  • miközben főztem, megint vizeztél.
  • aztán feltűnt, hogy nincs itthon liszt, ami a paradicsomleveshez meg a borsófőzelékhez elengedhetetlen. Úgyhogy lementünk boltba.
  • fürdés 8kor (Apával ez fél 7kor szokott lenni), vacsi, kukabácsi, alvás 9kor.
  • éjjel 3:10-kor ébredtél.
Szerda:
  • ma nem kellett főznöm, mert marad holnapra, így egész délutános játszótér lett betervezve. El is mentünk az új játszira, te motorral jöttél. Letettem a szatyromat, meg a motorodat a pad mellé (mint máskor), és kísértelek a mászókához. Láttam, hogy egy kisfiú ráült a motorra, de ott körözött mellettünk, így nem szóltam rá. Aztán 2 perc múlva körül néztem, hát se a gyerek, se a motor nem volt sehol. Hívtam a Mamát, hogy jöjjön le gyorsan, mert ellopták a motorodat. Már majdnem bőgtem. Mire a Mama leért a játszira, megláttam a kiscsávót, kerítésen kívül a mocival. Gyorsan leüvöltöttem őt a motorról, meg elküldtem jó messzire. Tiszta ideg voltam, hogy lehet valaki ilyen nagy paraszt, hogy fogja, és elviszi a más dolgait néhány száz méterrel arrébb. Mert ha elkérte volta, biztos odaadtam volna, de még neki állt följebb, mert hogy "úgy találta". Mondtam neki, hogy azért mert az ott van, még nem muszáj elvinni. Remegtem az idegességtől, legszívesebben felpofoztam volna azt a buta kölyköt.
    Utána ültél a hintában, de nem hajtottad, erre simán kilökött belőle, mert "úgysem hintázol". Na, erre elküldtem még messzebbre.
    Aztán még egyszer jött, hogy meg akarja lökni a hintád, de akkor már te toltad el. Amúgy végig ott volt a lábamtól 1 méterre a szatyrom, nehogy azt is meglássa és elvigye, de többször is belekukkantott. Hát, nem beszéltem vele szépen... De legalább nem jött többször.
    Amúgy nem volt olyan pici a kölyök, mert szerintem 5-6 év körüli volt, de volt néhány testvére, és azok is előszeretettel pakolták ki mások táskáit, vitték el a motorokat, fene tudja hová. Természetesen nem idei naptól barnultak.

Képek:




1 megjegyzés:

Lbogi írta...

Elképesztő, amit írsz, hogy pakolják ki mások táskáit stb... Ezek után nem csoda, hogy megijedtél, hogy a motornak annyi. Apának pedig gratula:)