2010. január 6., szerda

364.

Sok emberrel ellentétben, mi még mindig nem kezdtük meg az idei ámokfutást, ami egyrészt nagyon jó, mert imádok itthon lenni (én nem is értem azokat, akik szeretnek dolgozni), másrészt viszont nem, mert épp táppénzen vagyok veled. Hétfőn visszamentünk a dokihoz, aki már múlt hétfőn kiadta az igazolást, hogy ezen a héten mehetsz bölcsibe. Csakhogy a hétvégén nem hogy javult volna a köhögésed, még rosszabb lett. Már elfogyott egy üveg Stodal, úgyhogy vettem Robitussint. Nem gondoltam, hogy ennek ilyen borzasztó íze van. Még szilveszterkor a Veráéknál láttam és kérdeztem, hogy ez mifene? Azt mondta, jó. Kipróbáltuk. Elmondtam a dokinak, aki egyből abbahagyatta ennek szedését és írt fel 3 másikat (ACC 100, Sinecod, terpini szirup). A középsőre azt mondta, hogy ez egy erős gyógyszer, úgy adjam, hogy közben figyelem, van-e valamilyen változás, mert akkor azonnal hagyjam abba. A rendelés végére már azt mondta, hogy nappal inkább ne is adjam, csak ha elviselhetetlen a köhögésed, inkább csak közvetlenül lefekvés előtt. Ez orvos... Inkább nem is adom ezt a gyógyszert, mert elég 2 erős. Ha meg nem, akkor úgyis elmegyünk szakrendelésre. Amúgy is felkeressük a régi, nyugdíjas dokit, és ő lesz a fogadott orvosunk. Benne legalább megbízunk. Kedden a védőnőhöz mentünk 3 éves státusz vizsgálatra. Ismét új védőnőnk van, ez életedben már a harmadik! Tett fel nekem néhány "fontos" kérdést:
  • rajzolsz-e emberalakokat? (nem)
  • megnevezed-e a rajzot? (néha)
  • váltott lábbal mész-e a lépcsőn? (felfelé igen)
  • figyelsz-e akkor rám, ha megy a tv? (ha mesét nézel, akkor nem)
  • kérsz-e segítséget? (nem)
  • kimutatod-e az érzelmedet? (igen)
  • a bölcsődében szívesen játszol-e más gyerekekkel? (gondolom igen)
  • van-e alvászavarod? (nincs)
  • jó étvágyad van-e? (valamikor igen, valamikor meg pocsék)
Mást nem is kérdezett, de azért mindenre beikszelte a helyes választ. Pl olyanra is, hogy beszéde érthető: NEM, lábdeformitás: NINCS. Pedig ott helyben kérdezted meg a pelenkázóra feltett babáról, hogy Anya, ezt a babát azért tették ide, hogy megmérjék, hány a súlya? :) Valamint a lábaid olyan lúdtalpasak, hogy épp csak nem gágognak, de persze meg sem nézte... Megmérte a magasságodat: 102 cm, és a súlyod: 17 kg. Megkérdezte, hogy ez reális??? Amúgy nagyon kedves egy csaj, fiatal, kedvesen közeledik a gyerekekhez és szeretni való, csak én valahogy többre számítottam. ...
Az egész napot igyekszem értelmesen eltölteni veled:
babáztunk, pelenkáztunk, átöltöztettünk, szülinapot tartottunk Pandórának (tortával, ajándékkal, tűzijátékkal, Boldog születésnapot dallal)
 

3 megjegyzés:

Pinklady (-édi-berny) írta...

Szioka!
-edi-berny vok :) nekem kuldted Eriberi oldalán a linket:)
Ha már itt vok Nálad, gondoltam csatlakozom az olvasottjaid táborához(persze ha nem gond :))
Még egy kérdés: melyik program is kell ahhoz a képszerkesztöhöz??
elore is koszonom!!
Várlak én is nagy szeretettel Nálam: pinkberny.blogspot.com-on :)
puszillak Titeket :)

-krisztina- írta...

Szia!

én még csak most olvastam, hogy írtál :)

photoshop a program neve.

dehogy bánom, hogy csatlakozol :)))

Pinklady (-édi-berny) írta...

Nagyon szépen köszönöm!! :) puszii