2011. december 31., szombat

December

Ez a hónap javarészt az ünnepre készüléssel, várakozással telt. Egy csomó helyen megköszöntött a Mikulás (vagy épp az alkalmazottja, mert nem mindegyik volt ám igazi ;) )

-voltunk a Színházban a győri Mikulás ünnepségen. Tavaly is jártunk ott, de akkor szebb is volt, tovább is tartott :P Azért most is tetszett. Sikerült elkapni 2 szaloncukrot, és személyesen találkozni a Mikulással, aki egy aranydiót adott.

-a Mama munkahelye által meghívott Mikulással is találkoztunk (na ő nem volt az igazi ;) ). Nem kellett, de mégis énekeltél neki, teljesen magadtól. Nagyon büszke voltam rád!

-Apa is elvitt az ő munkahelyére, ahol szintén nagyon jól érezted magad.

-aztán a hétvégén őnáluk is megjelent egy példány belőlük :P

-mikor elmúlt hatodika (7-8-9-10-11.-e is), már számoltuk vissza a napokat karácsonyig.

-nálunk 23-án éjjel díszítik az angyalok a fát, és csempészik alá az ajándékokat. Az idei extrán nehéz volt, mert nem elég, hogy egyel kevesebben vagyunk, még a fa az erkélyen volt, te az én ágyamban, és a saját szobádba kérted a karácsonyfát. Végül is megoldottam, de nem volt egyszerű.

-reggel aztán nem az általam várt hatást értem el: bár tetszett a karácsonyfa, az ajándékok nem hoztak lázba :( és ennek hangot is adtál :( ezek után elég nehéz volt mutatni a mosolygós arcomat, de hát ez van...
Ebédre átmentünk a Mamához, ott is volt ajándék szép számmal, azok legalább tetszettek is. Hurrá! Az elképzelthez képest sokkal jobb hangulatban telt el a nap. Este későn jöttünk haza, még itthon is éjfélig játszottunk.

-25-én jött érted Apa, és 2 napig az ottani vendégszeretetet élvezted. Én meg ágynak dőltem, és ki sem tudtam kelni onnan 27.-ig :O

-az elkövetkező 3 nap csak eltelt valahogy, aztán 31-én jöttek a Robiék. Reggel érkeztek, átmentünk ebédre anyuhoz, majd szieszta után haza jöttünk. Itthon csatlakoztál hozzánk te is, és vártuk az éjfélt. Harangoztak, pezsgőt bontottunk, boldog új évet kívántunk, felöltöztünk és besétáltunk a városba, tűzijátékot nézni. Nem olyan volt, mint amit vártunk, de 1x meg lehetett nézni ;) Utána koncert és utcabál volt, kicsit táncoltunk, majd fél 3-ra értünk haza.

Nincsenek megjegyzések: