2007. augusztus 29., szerda

1.

2007. augusztus 29. van. Ma vagy 7 hónapos és 10 napos!

Én, Anya fogom írni a naplót ezután, remélem jó sokáig.

Ma vagyok 25 éves 4 hónapos és 30 napos.

Apa ma 28 éves 7 hónapos 28 napos.

Lassan 6 éve vagyunk együtt és októberben lesz az 1. házassági évfordulónk.

Január 19. óta hármasban élünk (illetve a bátyámmal négyesben) Veled, Szabinával, akit mi most csak Cicamóknak hívunk.

Sokat rágódtam azon, hogy ennyivel a születésed után érdemes-e belevágni a "baba-naplóba". Megkérdeztem pár embert, hogy mi a véleményük, és ők azt mondták, hogy eddig szinte csak feküdtél, most lesz még csak a mozgalmas, eseménydús időszakod. Most lehet igazán írni rólad.

Így aztán, most belevágok és remélem sikerül (ha nem is minden nap), de rendszeresen vezetni a naplódat. Már az elején nehézségekbe ütköztem, hisz ez a bejegyzés eltűnt valahol az éterben reggel óta, de nem hagyom magam megfutamítani!

Most még azt kell kitapasztalnom, hogy a képbeillesztés hogyan működik és akkor már tuti lesz a dolog.

Nincsenek megjegyzések: