2007. szeptember 12., szerda

11.

Imádom ezt a Vodafone-os netet!!!Csak akkor van kapcsolat,ha Őméltósága is úgy gondolja...Már 4 napja biztos írom ezt az bejegyzést...

Nem tudom,kedves kismama társaim,Ti milyen pelenkára esküsztök,de nálunk következő a szitu:

Születésed pillanatától Rossmann pelust használunk a szomszédom javaslatára. Még soha nem csalódtam benne (a szomszédban sem, meg a pelusban sem). Múlt pénteken elmentünk a Tesco-ba és láttam, hogy le van értékelve a Pampers sleep and play pelus. Gondoltam, nehogy már ne kényeztessem a babám popsiját minőségi pelenkával, vettem egy csomaggal. Még Apával vitatkoztunk egy kört, mert én fizetéskor általában bevásárolok pelenkát, tápszert, babacuccokat, amennyi kell, így később nem kell azzal foglalkoznom, hogy elfogy, nincs a boltban stb. Szóval én 4 csomaggal vettem volna, Apa csak egyel.

Hallgattam rá, és alig vártam, hogy kipróbáljuk. Estére azt is adtam rád. Nálunk még éjjel 1x-2x felébredsz (magam sem tudom miért???), de akkor minimum 4x fent voltál! Először nem is néztem a pelust (én balga!!!), mert eddig még nemigen kellett cserélni éjjel. A második riasztásnál gondoltam megnézem, mi a helyzet az alvégen. Hát majd hónaljig pisis voltál!!! Kicseréltem, elaltattalak. Majd reggel (mi pontban fél 7-kor kelünk), mikor tisztába tettelek, megint csak pisis voltál! Azóta bármikor adom rád ezt a pelust, az tuti, hogy a következő cseréig összepisiled még a ruhádat is. Pedig 2-3 óránként cserélni szoktam...

Megint múlt heti téma: kedd óta hasmenésed van :( A védőnő szerint (ő augusztus 21-én volt itt; akkor is ez volt) jön a fogad azért, és ezzel ne is menjek orvoshoz. Én akkor hallgattam is rá. Szombat és vasárnap közti éjjel viszont fél óránként ébredtél fel visítva. Éhes nem lehettél, teáztattalak, de csak nem hagytad abba. Belenéztem a pelusba, és volt benne egy adag "ajándék". Kicseréltem, elaltattalak. Kb. fél óra múlva megint. Ez ment egy párszor, reggelre olyan vörös volt a popsid, hogy nem engedted, hogy hozzáérjek. Langyos víz alá tartottalak, mert ott nem sírtál annyira. Eddig sudocremmel kentem, de most ez sem segített. Volt otthon bóraxos popsikrémünk, azzal kentem. Minden egyes peluscsere alkalmával a szívem majd kiszakadt a helyéről. Aztán amikor a sokadik "könnyes szemmel sírva kérsz,hogy csináljak már valamit" pillantást vetetted rám, felkaptalak és mentünk az ügyeletre a Mama kíséretében (azért kértem, hogy jöjjön velem, mert bőgés nélkül még a neved sem tudtam volna megmondani...)

Ott egy nagyon kedves doktornéni fogadott minket. Meglátta a popsidat és csak annyit mondott: Jaj, ez gombás!!! Megkérte az asszisztensnőt, hogy keressen a gépben magisztrális készítmény, mire kiderült, hogy ő nem ért annyira a számítógéphez, csak konkrét gyógyszert tud kikeresni. A doktornő viszont nem tudta mi legyen az összetétele a kenőcsnek. Azzal nyugtázta a dolgot, hogy: Holnapig úgyis kibírják most már, keressék fel a háziorvost!!!!!!!!!!!!!!! Ez a magyar egészségügy!

Hazamentünk és este próbáltalak kamillás ülőfürdőbe kényszeríteni, de nem bírtál leülni, ezért állva próbáltam odalapátolni a popsidhoz a vizet. Ezt elég jól tűrted, bár látszott, hogy nagyon fáj. Ismét sírtam veled együtt... Az éjjel viszonylag nyugisan telt, pár pelust azért kellett cserélni. Reggel a doktornő (a saját) azt mondta, hogy ez nem gombás fertőzés, egyszerűen csak kicsípte a hasmenés, ami egyértelműen a fogzás miatt van. Kaptál Normaflore ampullát, és egy speciális tápszert kimondottan hasmenés diétás kezelésére. Azóta szerda lett, hasmenés még mindig van, a popsid bár nagyságrenddel szebb lett, még mindig piros. Eléggé beesett a pofid és sápadt is vagy,de a közérzeted viszonylag jó.
És megérkezett az első,várva-várt lyuk az ínyen :D !!!

Nincsenek megjegyzések: