2007. október 16., kedd

24.

Miután Casperanyu és Manka is beszámolt gyerekek okozta támadásról, ami kisbabájuk ellen irányult, íme az én történetem (csak sajnos mi voltunk a támadók...): pénteken megint homokoztunk a szomszédékkal. A kislány a motorjával jött, te kocsival! Babakocsival :D Mikor megérkeztünk a homokozóba, Zorkát más nem is érdekelte. Téged ráültettelek a mocira. Ekkor Zorka odajött és hangot adott annak, hogy az az övé és jobban tennéd, ha leszállnál róla (szerintem ez tök egészséges irigység az ő részéről). Ekkor az én rózsaszín ruhába öltöztetett kislányomból előtört a "vadállat": ököllel megragadtad a kiscsaj grabancát (mint a filmekben a jó szereplő a gonoszét...) és ellökted a homokozóban!!!
Szegény Zorka dobott egy hátast, én meg csak pislogtam. Aztán elkezdtünk nevetni (Zorka nem), mert amúgy elég vicces helyzet volt, és Tünde szólt, hogy hagyjam hogy elintézzétek egymás között (nyilván én se mondtam volna mást az ő helyében...). Ha csak a mocin ment volna a vita, biztos hagytam volna. De te az erődet használtad, ami nekem nagyon nem tetszett. Hiába idősebb Zorka 8 hónappal, be kell látnunk,
hogy az erő a te oldaladon áll.
Nagyon szégyelltem magam. Itthon aztán elmeséltem a sztorit Apának és kérdeztem, hogy ő mit tett volna az én helyemben? Azt mondta, biztos ő is nevetett volna először, aztán meg rosszul érezte volna magát. Hát, én is így voltam. Most még van annyi előnye Zorkának, hogy ő már tud menni. Mi lesz, ha te is elindulsz? Utána mész és megvered? Ezt azért nem szeretném megérni...
Aztán azóta szinte minden nap beszélünk erről a dologról, hogy mit kéne tenni, hogy ne legyen ilyen többet. Apa emlékeztetett arra, hogy amikor nem tudtuk, hogy kislány leszel, majdnem mindenkinek azt újságolta, hogy nem bánná, ha olyan rosszcsont kisfia lenne, aki
miatt hetente kell fizetni az üvegesnek, a betörött ablakok miatt. Mondta, hogy ha így folytatod, így is kell fizetnie, csak a törött állkapcsok miatt... És mivel nem ez volt az első erőfitogtató megmozdulásod (de a legdurvább) elgondolkodtunk azon is, mi lesz veled, illetve a többi kisgyerekkel, ha bölcsibe/oviba fogsz járni?
Apa szerint a buszon mindig lesz ülőhelyed, ha netán mégse, majd csinálsz magadnak...

A történtek miatt ezúton szeretnék bocsánatot kérni Tünditől és Zorkától a nevedben... :)

Tegnap megkaptad a második BCG-oltást, mert az első nem éledt meg (gondolom így hívják, ha nem lesz jó...) Már vasárnap óta depressziós voltam, hogy lesz sírás, nyűg, hőemelkedés, miegymás... Aztán nem hogy sírás nem volt, csak annyit mondtál a doktornéninek, hogy váááááá (szerintem azt jelenti, hogy: most mit piszkálsz???). Majd folytattad a váróban elkezdett beszélgetését a 4 fallal, elnyerve ezzel a többi anyuka rokonszenvét. Csak te dumáltál egyedül, semmitől sem zavartatva magad... Estére se hőemelkedés, se nyűg, se semmi nem volt.

Reggel fél 8-kor már ágyneműt húztam és tus alá vetettelek.

Történt ugyanis, hogy tisztába akartalak tenni, mert eléggé bűzlöttél :), de csak addig voltál türelmes, míg kibontottam a pelust. Utána 4 kézlábra pattantál és mászni kezdtél előlem. Majd egyszer csak leültél. Kakis popsival...

Ez egy múlt heti kép,amikor fent még csak 1 fogad volt.Azóta már van szomszédja:

Nincsenek megjegyzések: