2007. október 11., csütörtök

23.

8 hónapos és 3 hetes korodban igazából átaludtad az éjszakát!!!
Este 9-kor elaludtál (veled én is...), de 11-kor valamiért hangos sírás közepette felébredtél. Próbáltalak itatni vízzel, de nem kellett. Éhes nem voltál, mert előtte ettél egy üveg tápit (előtte meg főzeléket -szóval tegnap nagyon szupi volt minden). Kivettelek és próbáltalak elringatni.
Van egy hintás fotelünk és csak abban tudlak elaltatni, de most ez se segített. Forgolódtál, rugdalóztál, nem érezted nálam jól magad. Gondoltam, odaveszlek közénk, hátha segít. Le is tettelek, és még vissza mentem, hogy a fotelt a helyére toljam. Mire lefeküdtem volna, keresztbe fordultál az ágyon úgy, hogy még véletlenül se fértem volna oda. Nem akartalak felébreszteni, ezért maradt nekem a kanapé...
El is aludtam - bár nagyon kényelmetlen az a kanapé - erre Apa 3-kor el kezdett szólongatni engem, mert talált ott. Átraktalak az ágyadba és visszafoglaltam a helyem. Egészen reggel fél 7-ig aludtunk (Apa akkor kel)!!!


Mindig kell valami, ami miatt nem lehet tökéletes minden: megcsináltam a reggeli tápit (csak 200 ml-t), amit meg is ittál, aztán rám másztál és rám ürítetted szerintem az utolsó kortyig mindet... Nem tudom mitől lehetett, de előtte, meg utána sem láttam, hogy valami bajod lenne. Talán nem ízlett a tápi (Hipp-szerencsére ma elfogyott a vége), mondjuk nekem se. Azóta 8-kor újra kaptál enni és azzal nem volt probléma. Azóta édesdeden durmolsz. Így:

Nincsenek megjegyzések: