2008. január 10., csütörtök

56.

A bátyám szabadságot vett ki a mai napra, hogy eltudjuk intézni a hivatalt. Reggel be is mentünk, szerencsére csak egy ügyfél várakozott (ennek csak később lesz jelentősége, most csak annyit, hogy sietnünk kellett haza...)
Ránk került a sor, behívott az ügyintéző, aki már hétfőn is nagy unszimpatikus volt. Akkor ugyanis nem engedte, hogy behozzam a babakocsit az irodába, ezért nyitva hagytam az ajtót, meg ott álltam az ajtóban. Nehogy már, ő mondja meg hogy mit csináljak! Most kivettelek, és bevittelek magammal. Nagyon nem bírtál elülni, ezért hagytalak mászkálni. Azt a képet látni kellett volna, amit a manusz vágott!
Természetesen a papírokkal nem volt minden rendben, miért lett volna! Nem vettünk illetékbélyeget. Oké, ez az én hibám, de azt hittem az már megszűnt... Amit viszont ő felejtett el mondani hétfőn, hogy nem csak az Inszoltól kellett volna kérnem igazolást, hogy nincs díj hátralékunk, hanem az összes szolgáltatótól... Ez persze nem szerepelt a nyomtatványon, amit adott, hogy töltsük ki. Szerencsére azonban ezt beadhatom utólag, ehhez nem kell a bátyám. Pár napba azért bele fog telni, mire mind az 5 szolgáltatót végigjárom. Babakocsival...
Ha minden papír megvan, attól számítva egy hét múlva megkapjuk a határozatot,hogy elfogadják-e a kérelmemet. A baj csak az, hogy ha megvan a pozitív elbírálás, akkor szintén együtt a bátyámmal kell elmennünk az Inszolhoz, mert a szerződést megint csak egy időben írhatjuk alá. Akkor meg nem tudom, hogy tudok vele időpontot egyeztetni... Valahogy csak sikerül az is.
Jövő szerdán jön egy felügyelő (állítólag minden évben jönnek), aki megnézi milyen állapotban van a lakás, mennyire van leélve/felújítva, mi hiányzik, mi van pluszban. Tavaly voltak először, akkor az volt a legnagyobb gond, hogy a fürdőkád előtt miért nincs takarólemez (mert szétette a rozsda) és hogy van-e igazolásunk a gázszerelőtől, hogy ő kötötte be a gáztűzhelyet és nem pedig mi (egy 30 éves gáztűzhelyről van szó...)

Az elején írtam, hogy sietnünk kellett haza. Azért mert mára is bevállaltam a Zorka felügyeletét. Tünde még hétfőn kért meg arra, hogy nem vigyáznék-e a Zorkára egy órára. Először nem is mondta miért, én meg nem is kérdeztem tőle, mert nagyon nem érdekelt. Aztán mikor megkérdeztem tőle, hogy: akkor fog menni a Zorka bölcsibe?, mosolygott és mondta, hogy : nem, mert jön a tesó...
Annyira örültem neki!!! Nem merte még beleélni magát, mert "csak" a teszt igazolta a gyanúját. Ezért kellett vigyáznom a kiscsajra, hogy az orvos is igazolja a sejtését. Szóval, ma megvolt nála az vizsgálat, és az ultrahang is, és Tünde 10 hetes babót hord a szíve alatt!!!

Szívből gratulálok nekik!

Nincsenek megjegyzések: