2008. január 21., hétfő

63.

Túl vagyunk a szombati szülinapon. Itthon megtartottuk. Apa, Szabi, Anya és anyós :( Azért a szomorúság, mert ismét nem kellett benne csalódnunk, anyóspajti hozta a formáját.Annyira feszült voltam a beszólásaitól, hogy még 1-2 hasonló mondat és haza zavartam volna. Hosszú hónapok óta ebben végre egyetértettünk Apával... Megfogadtuk, hogy nem lesz többé közös szülinap, névnap, karácsony vele, hanem, mint régen, a jeles napokon elmegyünk hozzá, és egy fél óra erejéig tiszteletünket tesszük nála.

Vasárnap átjött a szomszéd család is ünnepelni a Téged, akiktől kaptál egy fa, béka alakú tolókát és egy katica formájú xilofont. Azért ezt, mert egyik "Első szavaim" könyvben az első lapon ez a szó szerepelt, és mivel Zorka nem ezt mondta ki elsőnek, talán Te csajom majd ezt fogja skandálni :D

Ma voltunk a doktornál 1 éves státusz vizsgálaton, meg az első nem kötelező oltás (agyhártyagyulladás elleni) beadása miatt.

A paraméterek:

Súly: 11010g
Hossz: 81cm
Fej körfogat: 46cm
Cici körfogat: 46 cm
Tenyérke :) : 9cm
Talpacska :) : 12,5cm
Pelenka méret: 4+, amelyiknél ilyen nincs,ott az 5.

Eddigi látogatásunkkor a dokinak hozzád sem kellett szólnia, hogy sírva fakadj, ezért extra ideges voltam a mai nap. Feleslegesen. Gyorsan megmérték a súlyod, meg a hosszod, aztán jött a szuri. Az asszisztensnő lefogott, a doki szúrt, Te meg vigyorogtál. Észre se vetted, hogy Téged most bizony megszúrtak. Irtó büszke voltam ám rád! Amikor meg öltöztettelek (mivel Te és a doki között álltam) végig kukucskáltál a dokival, meg nevettél neki/rajta.

Volna egy kérdésem: mennyi idősen lehet elhinni a gyereknek, ha pl. azt mondja, hogy nem kér többet enni?
A szitu a következő: pár napja már figyelünk Apával evés közben. Ha úgy gondolod, hogy elég volt, akkor azt mondod, hogy "nem kell", csakhogy mindezt CSUKOTT SZÁJJAL(próbáljátok meg kimondani, úgy, hogy az ajkatokat összeszorítjátok, úgymond "makogva"...)
Nem viccelek, bár először én is hülyének néztem Apát, mikor előjött ezzel az ötletével. De: csak akkor "mondasz" ilyet, ha etetlek, a nap többi részében nem. Úgyhogy mégis Apának lesz igaza... Pár perc múlva még tudok beléd lapátolni 1-2 kanállal, de többet nem. Viszont még véletlenül sem szeretnélek akaratod ellenére megtömni.
Szerintetek hihetek neki?

Ezt a témát kimondottan Csillaganya figyelmébe ajánlom:

Mivel a múlt héten 4 vagy 5 éjszaka is csak úgy voltál hajlandó éjjel visszaaludni, hogy Apa mellé fektettelek, én pedig az ülőgarnitúrára szorultam, döntenünk kellett. Mégpedig úgy döntöttünk, hogy a rácsos ágyat szétszedtük, helyébe átmenetileg egy kétszemélyes kanapé került. Ezen alszol két napja. Az első éjjel tök jó volt, mikor felébredtél, odafeküdtem melléd, adtam neked inni, majd elaludtál. Én pedig visszafeküdtem a saját ágyunkba.
Legközelebb 8-kor keltél fel. A tegnapi éjszaka nem volt ilyen rózsás, mert 3x-4x fent voltál, de nem tudom ez minek köszönhető: lehet a szuri mégis megviselt, vagy talán ezt a nem túl jó időt érezted meg. Még pár napot kivárok és akkor tudok megbízható infót adni, hogy nekünk ez bevált-e?
Mellesleg Te is talán 4x aludtad át eddig az éjszakát, megmutatva, hogy "lehetnék ilyen is, de ti vállaltatok engem a babakor szépségével és kellemetlenségével együtt, hát most tűrjetek :D"

Még szombaton történt az, hogy ültünk a szoba közepén, és építőkockákkal játszottunk. Eddig a játék abból állt, hogy építettem, Te meg jöttél és felrúgtad. De most nem. Én tettem két kockát egymásra, Te pedig megfogtad a harmadikat és azok tetejére raktad. Én nagyon meglepődtem ezen, mire Apa közölte, hogy most ezt a korszakodat éled. Az építőset. Mondtam neki, hogy tegnap még simán felrúgtad amit építettem, ha erre jártál, akkor ma miért raktad a toronyra a következő darabot?
Hát azért, mert mert TE már 1 éves vagy, és ilyenkor már ezt csinálják...:D

Szeretném megköszönni minden kedves hozzászólásotokat a szülinappal kapcsolatban, meg a dícséreteket, csak úgy dagad a keblem a büszkeségtől....:D

Nincsenek megjegyzések: