2008. február 3., vasárnap

68.

Sajnos, benyaltál valamit :(
És nem azért, mert Dorkával sétáltak a focipályán, sem pedig azért Anyu, mert vitted Őt egy kört a bicajoddal :)
Szerintem inkább az lehet, hogy kinövőben van egy újabb fogacska, ezért könnyebben elkapsz mindenféle nyavalyát. A lényeg, hogy nagyon folyik az orrod, leszívni sajnos nem tudom, így marad a törölgetés, amitől kipirosodott a nózid :(
A másik meg az,hogy elég csúnyán köhögsz. Ma már sokkal jobb a helyzet, mint pénteken, mert a trutyit legalább már sikerül felköhögnöd. Pénteken, majdnem megfulladtál az erőlködéstől, eredménytelenül.
Adok egy nap 2x kamillateát, benne a Béres cseppet és a C-vitamint, aztán frissen facsart gyümilevet, és sima teát. Már nem kapsz bele mézet, mert pénteken nem voltál hajlandó inni, mert gondolom nem ízlett a mézes tea :(
Amikor voltam a patikában, megkérdeztem az eladót, hogy van-e valami olyan kenőcs, amit az orrod alá kenhetnék, hogy ne sebesedjen ki, esetleg mentolos illata van, mivel gyerekkoromból emlékeztem valami ilyenre. A patikus azt mondta, hogy nincs, de erre az esetre való a bepanthen plusz, mert hámosít és fertőtlenít... megvettem. Délután itt volt a védőnő és tőle is megkérdeztem ugyanezt. Ő azt mondta, hogy ő csak a vietnámi balzsamot ismeri, ami ilyen... pfff.... Csak nem kenem be az orrodat azzal a rettenetesen csípő krémmel???
A problémámat Niki oldotta meg azzal, hogy hozott át nekem egy olyan balzsamot (
Baby Luuf), amit a mellre és a hátra kell kenni, segíti felszakadni a váladékot, és enyhén mentolos az illata, ezért én a nózi alá is kentem végül.
Az evés még mindig reménytelen: negyed szelet sajtos kenyér reggelire, húsleves tésztával ebédre, kenyérbél vacsira. Ha már alszol, akkor megiszol fél üveg tápit. Azt nem tudom, hogy ébren miért nem iszod...
Beszereztem egy eukaliptusz illóolajat, úgyhogy egész nap párologtatunk. Szerintem szombati nap volt a kritikus, akkor elég sokat feküdtél, nagyon bágyadt voltál.
Volt, hogy öltöztetés közben becsuktad a kis szemed Apa ölében... nem aludtál, csak pihentél. Tegnap viszonylag sokat aludtál napközben is, és este 7-kor is elaludtál itt az ölemben. Gondoltam, hogy éjfél előtt nem fogunk elaludni, de szerencsére az esti elalvás már(!) fél 11-kor bekövetkezett. Persze, éjjelente 10x fent vagyunk, de abban bízom, hogy ha kibújik a fogacska, és elmúlik a betegség, visszaállunk a max. 1 ébredésre :)

Hogy valami vidámabbról is írjak, pár napja mondasz valamit, amire még nem sikerült rájönnünk, hogy mit is takar :) A párbszédünk így néz ki (a piros amit Te mondasz...):

-Aja???
-Igen...
-Anya???
-Tessék...
-Méje???

És ennek "méje"szónak nem jöttünk rá a jelentésére, pedig számtalan variációnk van már rá: mi van?, mi ez?, milyen?, mennyi?, kérem, légyszi, szeretlek (ez utóbbi az én ötletem...) Pedig biztos jelethet valamit, mert egy nap legalább 500-szor eljátszuk, ugyanebben a sorrendben :)

Nincsenek megjegyzések: