2008. január 31., csütörtök

67.

Sajnos, beigazolódott a gyanúm, hogy kicsit megfáztál :( Köhögsz, meg folyik az orrod. Tegnap volt egy kis hőemelkedésed, de semmi komoly, szerencsére! Szerintem a betegség ott kezdődik, hogy ha a gyerek elfekszik és láthatóan passzív. Na, erről nálunk szó sincs! Szerencsére ugyanolyan pakolhatnékod és mászkálhatnékod van, mint eddig. Úgyhogy az influenza kizárva!
Ma vettünk Béres cseppet és elkezdünk egy kúrát. Sajnos az étvágya még mindig kritikán aluli, de ez a csepp állítólag étvágynövelő. Majd beszámolok a (remélem pozitív) eredményről :)

Tegnap elmentünk boltba egy kölcsön triciklivel, hogy kipróbáljuk, milyen is az. Mert ránézésre tetszik nagyon, és úgy gondoltuk, ha bejön a jó idő, meglepünk vele. Először is a lábtartó tálcában már nem fér el a lábad, viszont a pedálig még nem ért el :(
Nem vagyok egy extra magas teremtmény, de nem nekem találták ki ezt a kordét... Mivel magam előtt kell tolnom pár lépéssel, hogy ne akadjon bele a lábam, vagy a kezemnek vagy a tolókarnak kéne megnyúlnia. A markolata kemény műanyag, és bár nincs messze a bolt, simán feltörte a kezem :( Van egy korlát rajta, ami közrefogja a gyereket, de ez fel-le hajtható, így tulajdonképp semmire nem való. A járgányt én irányítom a tolókarral, de mikor belekapaszkodtál a kormányba, és eltekerted, arra ment, amerre te akartad.
Aztán megtörtént, amire nem is gondoltam: hogy elaludtál benne... Ekkor kellett volna, hogy legyen valami tartása a korlátnak, de nem volt. Ezért szegénykém majdnem kiborultál minden egyes rázkódáskor. Valószínű, hogy új korában ez sokkal szuperebb volt, de már kiszolgált egy kislányt. Tegnap ezért arra az elhatározásra jutottam, hogy te bizony ilyen tricikli nélkül fogsz felnőni... Helyette viszont megkapod a Sütifaló bödönt, amit hétfőn néztem ki a Sparban :)

Nincsenek megjegyzések: