2008. március 25., kedd

86.

Azzal kezdem, hogy lázad, hőemelkedésed egyáltalán nincs, a gyógyszer elfogyott, kontrollra szerdán megyünk vissza. Az étvágyad még mindig nem jött meg :(

Sajnos, a húsvét nem úgy zajlott, ahogy szerettem volna :(

Kezdődött azzal, hogy elmentünk pénteken délelőtt Apával bevásárolni, hogy a hétvégi őrületet kikerüljük. Elköltöttünk egy rakat pénzt(15 ezer Ft-ot) és még így is maradtak el dolgok szombatra. Mikor hazajöttünk, megpucoltuk az ablakokat, mert már nagyon rájuk fért. Megjegyzem, hogy Apa pucolt többet. Délután nagyon nyűgös voltál itthon, ezért úgy 6 óra tájban lementünk sétálni. Elmentünk a virágboltba, ahol sziklakerti virágot vettünk. Az éjjel a szokásos volt, 3x-i ébredéssel. Az utolsó negyed 7-kor. Ekkor felöltöztem és lementem boltba. Először a henteshez, mert eltetettük a húst. 7-kor nyitott :( Aztán a pékségbe, hogy legyen kenyerünk. Nem volt kenyér :( Aztán a boltba, hogy a sütibe legyen túró. Nem volt túró :( Visszamentem a henteshez a húsért, de már csak itthon vettem észre, hogy kevés lett a levesbe való húsos csont. Visszamentem, hogy veszek még, de nem volt. Hazajöttem, és Te még mindig aludtál! Elég későn álltam neki az ebédfőzésnek, és igyekeznem kellett, mert délután sétát terveztünk Nikiékkel. Sétáltunk egy nagyot, hogy tudjatok aludni egy kicsit, de nem akartatok. Elmentünk egy cukrászdába somlói tortát venni. Utána pedig aranyeső ágat szedtünk a húsvéti asztaldíszbe. Az utca elejére értünk, mikor úgy döntöttél, hogy elalszol. Emiatt tettünk még néhány kört, pedig nem volt valami jó idő. Mikor már majdnem fáztunk, hazajöttünk közösen. Mi összeraktuk az asztaldísz, ti pedig rosszalkodtatok :) Miután végeztünk, elkísértük a Nikiéket haza, és felmentünk a Mamáékhoz.

Vasárnap Apa a tv antennát szerelgette, mi pedig az erkélyen elültettük a pénteken vett virágokat. Én lapátoltam a cserépbe a virágföldet, Te pedig ki onnan. Annyi föld volt az erkélyen, amennyi egy kertben sincs :) Míg aludtál, én megcsináltam az ebédet. Aztán jött a Mama és a kapucsengőre felébredtél. Hozott Neked húslevest, bele tésztát, husit, és a zöldségekből még pürét is csinált Neked, hogy hátha majd enni fogsz végre…de sajnos nem :( Most legalább a Mama is látta, hogy nem én nem adok enni, hanem Te nem vagy hajlandó megülni egy percre sem(bár ez még nem is lenne gond), és nem nyitod ki a szádat. Így elég nehéz etetni… Délután Apa hisztis lett, ezért felkerekedtünk sétálni, remélve, hogy az úton elalszol. Már indultunk volna haza, mikor kidőltél. Felmentünk a Mamához, ahol kocsistól kitoltunk Téged az erkélyre, hogy tudj aludni egy jót. Így is lett, mert közel 2 órát szundítottál. Mi meg neteztünk a Mamával addig. Elég késő volt, mikor hazaindultunk.

Hétfőre közös állatkerti sétát terveztünk Nikiékkel. Reggel kinéztem az ablakon és láttam, hogy szakad az eső :( Ez a túra elmaradt. Mikor felébredtél, Apa meglocsolt mindkettőnket, nehogy elhervadjunk. Cserébe csokitojást kapott Tőled. Átmentünk a Mamáékhoz, ahol a Nyuszi rengeteg édességet szórt szét. Te kaptál egy kiskosarat, és szedegetted bele a csokikat. Mikor végeztél, kibontottad majdnem mindegyiket és meg is kóstoltad őket. Kaptál ropit is, meg Kubut. Ez utóbbi nem tetszett túlságosan. Hazajöttünk, -az úton természetesen elaludtál- és neki álltunk (volna) ebédelni. A sonka, amit erre a napra vettünk, bűzlött és a kukában végezte. Csak úgy, mint a maradék somlói, az összes mandarin és az összes paradicsom. Nagyon mérges voltam, mert nem kevés pénzbe kerültek. Megfogadtam, hogy soha többé nem veszek előre ennyi mindent. Megint csak sokat aludtál, amit az érkező vendéget zavartak meg. Katinkám jött családostul, mert már nagyon rég nem találkoztunk. Szerencsére jól elvoltál a kislányával, Verával, aki 31 hónapos. Ha valami rosszat csináltál, ő egyből rendre intett. Ha elestél, ő egyből felsegített. Ha telepakolta a játékos vödröt, ő egyből a kezedbe nyomta, hogy vihesd. Nagyon aranyosak voltatok :) Egész nap szinte semmit nem ettél :( Kezdek komolyan aggódni miattad. Az eddig úgy szeretett húslevesből is talán csak 2 kanállal ettél. Vacsorára egy pohár joghurtot nagy nehezen beléd erőltettem, majd megittál egy üveg tejet és elaludtál. Egy óra múlva felébresztettelek a peluscsere miatt. Fél 10-kor mégis sikerült elaludnod. Még álmodban megitattalak egy fél üveg tejjel. Egészen reggel 7-ig bírtad. Egyszer sem keltél fel!!! Megkaptad a reggeli tejet és még vissza aludtál egy órára. Végre kipihenten ébredtél :) Nem lehetne minden nap így csinálni????

Nincsenek megjegyzések: