2008. március 26., szerda

87.

Tegnap újat tanultam Apától:

-ha én eszek, és Te kérsz belőle, akkor nekem kell etetni Téged, mert Ő nem turkál bele a tányéromba
-ha Apa eszik, és kérsz belőle, akkor is nekem kell etetni Téged. Apa nem tud, mert Ő eszik…
-ha Apa fürödni megy, akkor hagyjak ott csapot-papot és figyeljek Rád, mert különben állandóan nyitogatod a fürdőajtót, és úgy kimegy a meleg
-amíg én fürdök, Neki nem kell otthagyni csapot-papot, hogy figyeljen Rád, hanem nyitva kell hagynom az ajtót, hogy kényelmesen ki-be tudj járkálni, és ne hisztizd át azt a negyed órát
-Apa nem tudja ez idő alatt a vacsira szánt tejet sem megmelegíteni Neked, mert nem tudja mennyi ideig kell mikrózni, inkább hallgatja a hisztit
-a saját reggeli tejét tudja mennyi ideig mikrózza...

Nincsenek megjegyzések: