2008. március 9., vasárnap

78.

Miután Apa sokadszorra adta a tudomásomra, hogy a net miatt keveset foglalkozom Veled, ezért úgy döntöttem, hogy – fájó szívvel- de a blogírást abbahagyom. Ha már egyszer eddig szorgalmasan írogattam, nem fogom teljesen felszámolni a naplót, csak az internetes változatot nem írom tovább. Sajnos, mindezt nem olyan formában közölte velem, ahogy illik, hanem elég csúnya szavakkal illetett engem, így még rosszabbul esik. Az egész napomat tönkretette ezzel, de nem számít. Az is nagyon bánt, hogy estére úgy viselkedett, mintha nem történt volna semmi. Sőt, tegnap, mikor közöltem vele, hogy törlöm magunkat az iwiwről is, megkérdezte, hogy azért csinálom, mert szólt, hogy sokat netezek? Mert netezzek nyugodtan…Ezek után majd felrobbantam!

Apa ma délelőtt elment szavazni a Mamával, mi pedig ketten maradtunk. Nekiálltam kicsit összerakodni, és elkezdtem az ebédet főzni. Vagyis sütni, mert fasírt, rántott hús volt rizibizivel. Apának csináltam még desszertet is: madártejet. Míg én sütöttem a húst, Te kihoztad a konyába a takaród meg a párnád és megágyaztál magadnak a földön. Fél 12-kor el is aludtál. Behoztalak az ágyadba és főztem tovább. Mikor az ebéd elkészült, elmosogattam, összesöpörtem. Te jó sokat aludtál, kb. 2 órát.

Délután szerettünk volna megnézni egy filmet, de nem hagytad. Amíg ment a film, végig hisztiztél, pedig játszottam Veled közben. Mikor kikapcsolta Apa a filmet, a hiszti is elmúlt. Mivel így nem lehet filmet nézni, elvittelek fürödni. Igaz, ekkor még csak fél 8 volt, de nem tudtam mást csinálni Veled. Elég sokáig pancsoltál önfeledten. Megmostam a hajad. Nagyon ügyesen hátra hajtod már a fejedet a kezemre, bár még mindig félsz attól, hogy esetleg nem tartalak meg. Vacsora után hamar elaludtál. Bár ekkor már 9 óra is elmúlt.

Nincsenek megjegyzések: