2008. május 29., csütörtök

114.

Kedden még fel sem fogtam igazán, hogy micsoda kánikula van. Más gyerekeken már alig volt ruha, de én azért felöltöztettelek. Csak az döbbentett rá a dologra, hogy amikor a boltból hazajöttünk, a hajad izzadt volt.

A déli alvást (ami nálunk 2-kor szokott kezdődni) már csak egy pelusban ejtetted meg. Mikor felébredtél, már nem volt kedvem a medencét felfújni, ezért inkább elmentünk babakocsi-túrára Nikiékkel. Mivel elég sokáig világos van, teljesen megdöbbentünk, hogy este fél 9-kor még a téren ücsörgünk és faljuk Veletek a csipszet. Így aztán gyorsan összekaptuk magunkat és mindenki ment haza.

Szerdán aztán olyan gyors voltam, hogy nem csak előbb keltem, mint Te, hanem kimostam egy rakat ruhát, kiteregettem, leraktam a habtapit az erkélyen és felfújtam a medencét. Mikor felkeltél, kimentél az erkélyre és megtorpantál a medence láttán. Teljesen kétségbeesetten mondtad, hogy "ott a", miközben vadul mutogattál rá. Én gyorsan odamentem és eljátszottam, hogy én sem tudok róla. Meglepődtél rendesen :) Mikor mondtam, hogy a Tied és ebben fogsz pancsizni ma, kezdtél örülni neki. Sőt, még pizsamában bele is másztál! Kész mázli, hogy nem volt benne víz.

Elmentünk a piacra, a takarékba és boltba, majd rohantunk haza, mert rettenetesen meleg volt. Ez így persze nem igaz...csak az elmúlt napok után jött hirtelen meleggel nem tudunk mit kezdeni. Miután hazajöttünk, ettünk-ittunk és feltöltöttem a medencét vízzel. Örömmel vetted birtokodba. Tettem mellé egy törölközőt, hogy mikor kipattansz a vízből, nehogy elcsússz a vizes kövön. Ez a törölköző pont addig volt ott, míg be nem jöttem mellőled. Ugyanis jobbnak láttad, ha behúzod magad mellé a vízbe :S Legközelebb arra lettem figyelmes, hogy valahol folyik a víz... Az erkélykorlát és a padló között van egy kb. 10 cm-es rés. Azon, az almaforma homokozóddal merted ki a vizet. Az alattunk lakó és a mellettünk üzemelő kozmetikus legnagyobb örömére... Azt a kétségbeesett arcot látni kellett volna!!! Mintha minimum sósav folyt volna le...pedig csak víz volt, -még ha sok is- ami 10 perc alatt felszáradt :S Ezért jobbhíján egy törölközőt tettem a résbe, hogy az igya be a vizet. Mikor a víz már teljesen kiszívta a bőröd, véget vetettem a pancsolásnak. Úgy gondoltam, milyen jót teszek a bőrödnek, ha nem adok rád egyből pelust. Egy teljes órát kibírtál nélküle. Aztán adtam rád egy bugyit, hogy tutira észrevegyem, ha pisilsz(előtte való nap ugyanis, csak a tócsába léptem bele...). Nem volt rajtad 2 percet sem, egyből jött a sugár :) A szőnyegre. Nagyon örültem.

Délután vendégül láttuk egy közös pancsira a Dorcit. A Nikivel annyira sokat vártunk ettől a nagy eseménytől...aztán végül az lett, hogy percenként és felváltva másztatok ki a vízből. Nektek nem tetszett annyira, mint nekünk :( Továbbra is ment a vízlocsolás, meg a vizes kövön való elcsúszás :(

A Mamáék hoztak Neked finom, friss epret, amit örömmel faltál be. Közben a Dorci is kért belőle, de nem mertem adni, mert a Niki azt mondta, hogy otthon már kapott, de kiköpte. Aztán csak hajtotta, hogy "hami", így kapott Ő is. És nem köpte ki. Sőt, nagyon ízlett neki. Azt még nem tudjuk, hogy ez azért volt-e, mert másnál minden finomabb vagy mert időközben megszerette az epret. De a Niki majd kitapasztalja :)

Apa elég későn jött haza. Ráadásul azzal, hogy rosszul érzi magát, hányingere van :( Sajnos, az egész napos autóban utazás megtette a hatását: hőgutát kapott :( Hazaérése után nem sokkal bevonult a wc-be, ahol szinte az egész éjszakát töltötte :((( Ma nem ment dolgozni, így egész nap pihenhet. Mi pedig délelőtt lent voltunk a piacon és utána homokozni, hogy tudjon nyugodtan feküdni. Már jobban van, csak émelyeg kicsit. És olyan, mint a legtöbb pasi: sajnáltatja magát... :)

Nincsenek megjegyzések: