2008. június 24., kedd

121.

Élünk és virulunk :)

Csak -ahogy említettem egy korábbi bejegyzésben- a vodafone-os Internet sok mindenben korlátoz, és tele van a púpom azzal, hogy egy bejegyzést csak HTML-es kódokkal tudok megírni. Vagyis, míg más nyom egy ENTER-t a sor végén, nekem írnom kell a kódokat, hogy ne egybefüggő szöveg jelenjen meg. Gondoltam, megvárom, míg meglesz az új net, de nem kapkodják magukat a szerelők. Most meg nincs kedvem írni, ahogy tudom, aztán később formázni, mert nem vagyok/leszek időmilliomos…

Amúgy írtam már bejegyzést, amit nem is jelenített meg, vagy nem úgy, ahogy szerettem volna, így azokat töröltem. Szóval, most egy kicsit kedvemet szegte ez a helyzet, amit remélem, hogy az új internet megold.

Aztán a nyár megérkezésével, kezdek egyre inkább unatkozni…tudom, jó nekem. Jó lenne néha elmenni ide-oda Apával, aki erre sajnos nem kapható. Nem húszcsillagos fényűző szállodára gondolok (bár ez sem lenne rossz…), hanem egy kis strandolásra, kirándulásra, fagyizásra vagy esti családi sétára a kellemes időben…ugyan a barátnőkkel ez mindennapos dolog(leszámítva a strandot), de jó lenne egyszer-egyszer hármasban, mint egy CSALÁD. Miután Apa nem szereti a „szokatlan” dolgokat, ez nálunk nem kivitelezhető :( így elmarad a nyaralás és nem lesz miről beszámoljak…persze napról-napra fejlődsz, amit nem szeretnék kihagyni, de kicsit uncsi lenne minden nap arról írni, hogy ébredés, bolt, játszi, főzés, alvás, ebéd, játszi, fürdés és alvás…

Így arra jutottam, hogy nem zárok be végleg, de nem fogok naponta jelentkezni (ahogy eddig sem…), viszont a fontos dolgokat mindenképpen bejegyzem ide. Igyekszem a webes albumot is mindig megtölteni aktuális képekkel (most is töltöttem fel húszegynéhány képet), amíg nem tudok feltölteni közvetlenül a blogba.

Ezeket csinálod 17. hónaposan:

  • Iszol: napi 2 liter tea a minimum. Plusz a reggeli-esti kakaó és az ételekben lévő folyadék. Ezzel egyenes arányban van az elhasznált (és átázott) pelusok mennyisége… havi szinten 150-160 db. Az ivás 99%-ban cumisüvegből történik, néha hajlandó vagy unszolásomra pohárból inni, de mikor onnan elfogy, azonnal kéred a cumisüveget. Vendégségben mindig bebizonyítod, hogy tudnál (ha akarnál) pohárból, sőt, egyedül is inni. De nem akarsz…
  • Eszel: most épp nem kapod a Peritolt, mert a súlyod gyarapodik. Azonban 1 főétkezésed van csak, ami az ebéd. Általában az alvás után fogyasztod el, délután 5 óra tájékán. Napközben nem nassolsz, néha elfogyasztasz 2 nektarint egyszerre, vagy ízlik még a meggy is. A melegben inkább „erőltetem” a joghurtot, ebből is inkább a savanyúak tetszenek. Most éppen a málna-lime. Vacsira néha lecsúszik 2-3 db virsli, szigorúan ketchuppal és kenyér nélkül, vagy amit mi eszünk. Ezen kívül a csipsz jöhet minden mennyiségben… Egyedül még ez sem megy, bár próbálkozások már vannak. Nekem viszont kényelmesebb és gyorsabb, ha én lapátolom beléd a hamit.
  • Alszol: szerencsére már nem 4-5 órát délután…csak 2-3-at :) Este továbbra is fél 10 és fél 11 között dőlsz ki. Mióta nem kapod a Peritolt, nem alszod át az éjszakát, így újra 2-3 ébredés szakít meg 8-9 éjjeli órát :(((
  • Hisztizel: Apával többet, mert Ő inkább hajlik arra, hogy megkapd, amiért megy a cirkusz. Velem kevesebbet, mert tudod, hogy én hajthatatlan vagyok… Tudsz már toporzékolni, csapkodni, fejelni közben. Rendszerint teával orvosolható a hiszti.
  • Utánozol: szinte minden szót próbálsz utánunk mondani, több-kevesebb sikerrel. Sajnos olyat is, amit nem kéne…ezért aztán jobban odafigyelünk, hogy mit mondunk előtted és arra is, hogy mit is akarsz mondani, mert nem szeretném ezen szakaszát az életednek folytonos javításokkal elnyomni. Volt már olyan, hogy pl. azt mondtad nekünk hirdetési újság olvasása közben, hogy nyihaha, mi azonnal kijavítottunk, hogy nem az, pedig az újság általad látott oldalán bizony egy paci volt… Vagy sétálás közben végig azt hajtogatod, hogy „tutyus”, mikor én sehol nem látok kutyát, aztán két lépés múlva már ott van…
  • Nézegetsz: mikor a konyhában főzök, mosogatok, állandóan jelen kell lenned. Mivel már nagyon untam, hogy mindig nyitogattad a hűtőt meg a fagyasztót, egyszer felállítottalak a székre, hogy nézegethess. Azóta már magad is fel tudsz oda mászni. Nincs olyan perc szerinted, hogy ne sétálna arra egy „tutyus”, néni, bácsi vagy baba, amit nekem azonnal látnom kell. Mert, ha nem teszem, addig mondod, míg oda nem megyek :) szóval vagy megnézem, vagy megnézem. Aztán, ha a másik szobában vagyunk családilag, vagy a Dorcinál, vagy a Mamánál, akkor is nézegetsz, vagyis szerintem ez a hobbid.
  • Nyitogatod az ajtókat: megmutattam, hogyan kell kinyitni az ajtót, mert ez rendkívül fontos dolog…azóta zárnunk kell a bejárati ajtót…sajnos csak akkor jut eszembe, mikor egyszer már kinyitottad. Leginkább akkor bulis ez, mikor épp wc-n vagyok, és esélyem sincs utánad szaladni… Egyszer levittem a szemetet, Téged pedig itthon hagytalak egyedül. Mikor jöttem vissza, a fölöttünk lakó szóval tartott pár percre. Én háttal álltam a lépcsőnek. Egyszer csak azt mondta az öreg, hogy „nézd, a férjed leengedte a kislányod”. Mondom neki, hogy biztos, hogy nem mert egyedül vagy itthon, mire ő megjegyezte, hogy neki mindegy, de Te ott állsz a lépcsőn… Először azt hittem rosszul leszek. Aztán meg az jutott eszembe, hogy bezzeg mikor le KELL jönnöd, akkor nem tudsz ilyen csendben jönni… Azóta rendszeresen megszöksz.
  • Sétálsz: babakocsi nélkül maximum a játszótérig merészkedünk. De voltunk már motorral a Mamánál, aki az utcánk végén lakik. Kb. 200m a távolság, nehezítve egy zebrás átkelővel. Ez az út fél órát is igénybe vesz. Gyakran meg kell állnod megvizsgálni az út repedéseit, a kavicsokat, botokat. És gyakran indulsz az ellenkező irányba, mint amerre kellene. Sajnos, nincs a környéken baba-barát játszótér, ahol valóban kitombolhatnád magad, ezért gyakran kell tiltanom ezt-azt :( nagyon sajnálom, és mostanában nem úgy néz ki, hogy szert tehetnénk egy kertre, pedig ez lenne a megoldás…
  • Pancsolsz: mint épp most is :) Mindegy, hogy a kádban, vagy a medencében, a lényeg a víz pacsálása. Sokáig nem lehet magadra hagyni, mert a kádból kienged a vizet, a medencéből pedig kimered a parkolóba… A hajmosás még mindig utálatos, és nem is hiszem, hogy megszereted valaha.
  • Felfedezed magad: tükörben, kenyérpirító és fazék oldalán, tusolófejen, tv képernyőjén, ajtó üvegén. Ilyenkor nagyon boldog leszel, integetsz, puszit küldesz a „babának” :)
  • Minden elfogultság nélkül mondom/írom, hogy egyre aranyosabb vagy :)

2 megjegyzés:

kispix írta...

Tetszik a blogod :)

További szép napot!

VOKinga írta...

Szia, Cicamók anyu! :) Van kedved egy kicsit játszani? Gurítottam Neked egy marék virtuális üveggolyót. Kukkants át a mamihami-ra, ott várnak Rád a "Gurulnak..." című bejegyzésben! :)