2008. június 17., kedd

119.

A hétfői napunk nagyon korán kezdődött. Már fél 7-kor felébredtél és hiába kaptad meg a kakaódat, eszed ágában sem volt visszaaludni.

Délelőtt elmentünk a Nikiékkel a védőnőhöz, ők meg cserébe eljöttek velünk bútornézőbe. Szerencsére nem volt túl nagy a forróság, viszont a napsütés ellen csukott szemmel védekeztél. Ami aztán úgy is maradt. Így 11-kor megejtetted a "délutáni" alvást.

Mikor hazajöttünk azt sem tudtam mit csináljak Veled: 1. ha kiveszlek a kocsiból mindig felébredsz, 2. ha nem veszlek ki, kényelmetlenül fekszel. Apa tanácsára mégis áttettelek az ágyadba, ahol megébredtél ugyan, de mivel melléd feküdtem és kaptál inni is, hamar visszaaludtál. Apával nekiálltunk díszcsíkot ragasztani a szobádba.

Közben megjött a védőnő is. Délre ígérkezett, de 3/4 1 is elmúlt mire megjött. Kicsit se bántam, mert így valamivel többet alhattál. Hiába beszéltünk halkan, mégis megébredtél rá. Nem igazán volt mit kérdezzek tőle gyermekneveléssel kapcsolatban, így inkább kibeszéltük az ő terhességét. Most félidős a babával, de nagyon megszenvedte az elejét(akárcsak én). Gonosz voltam vele, mert mondtam neki, hogy most legalább megtudhatja, hogy milyen az, amikor egész nap hányingere van, kipróbál mindent és semmi nem segít rajta. Persze sajnáltatta magát rendesen, hogy milyen rossz volt, mikor nem tudott menni sehova, mert mindig rosszul volt, hányt, szédült(mintha én nem tudnám...) és még kórházban is volt(na jó, én nem)... Azzal búcsúztunk el, hogy reméli, hogy megyünk hozzá méreckedni a nyáron. Nem tudom miért, mert eddig se jártunk - legalább annyira nem, ahogy ő se jött hozzánk... Lassan 18 hónap alatt ez volt talán a 6. alkalom, beleszámolva, hogy az első 6 hétben hetente kell(ene) jönnie.

Délután nem volt sehol, csak kint az erkélyen. Aztán Apa mondta, hogy nézzük meg a híradót, ezért bevonultunk és lefeküdtünk. Én még falatoztam egy fahéjas csigát, amiből úgy, ahogy eszegettél. Aztán elfeküdtél és a fejedre húztad a takarót. Apa mondta, hogy elaludtál, de nem hittem neki, mert nagyon korán volt ahhoz. Lehúztuk a takarót a fejedről és valóban aludtál. "Nagyon" örültem neki, mert még csak fél 7 volt és attól tartottam, hogy éjfélre kialszod magad. 9-kor megkaptad a kakaót meg a gyógyszert, tiszta bugyit adtam Rád, és áttettelek az ágyadba. Reggel fél 8-kor keltél.

Kedden
elmentünk a Diegoba a Mamának függönyt venni. Már pénteken megbeszéltem vele, hogy csak kedden érek rá elmenni oda. Azt mondta, hogy jó lesz akkor is. Mikor odaértünk az 1000 fokos napsütésben, felhívtam Őt, hogy akkor mennyi függöny is kell? Hát, elfelejtette lemérni... :) Sebaj, kárpótlásul(meg mert a Niki rábeszélt), vettem magamnak 2 halász nadrágot, Apának egy inget. Neked meg semmit :( Délután lementünk játszóterezni, ezúttal kiegészültünk Ritával és kisfiával, Tomival, aki szintén annyi idős, mint Te. Na jó, Te vagy az "öregebb" :) Jókat beszélgettünk és nagyokat nevettünk azon, hogy Te is, meg a Dorci is a Tomi összepisilt kocsijába akart üldögélni... Itthon fürdéskor kétszer is leengedted a vizet a kádból, utána pedig behabzsoltál 2 virslit :))) Reggel fél 8-ig megint aludtál.

Szerdán megint elmentünk a Diegoba, mert a Mama lemérte, hogy mennyi függöny kell neki. Láttam a leendő szobádba való sötétítőt is, így azt is vettem. A Niki kitalálta, hogy menjünk el nézelődni az egyik boltba, ahová majd egy hónapja készülünk. Itt megint vettem magamnak megint egy nadrágot, meg a Mama pénzéből Neked 2 pólót-nadrágot.

Csütörtökön délelőtt elmentünk megnézni, hogy mennyiért hívathatnánk elő a rengeteg fényképünket, de sajnos hiába mentünk sokat, nagyon drága lett volna. Fájdalomdíjként még többet mentünk és beálltam egy szoliba 3 percre. A fejem égett mikor kijöttem, de máshol nem látszott, hogy ott voltam. Voltunk egy hobbi boltban is, mert kreatívkodni fogunk hamarosan. Nem írhatom le, hogy miért és kinek, mert az illető is olvassa a blogot és oda lenne a meglepetés :)

Délután megint játszótéren voltunk hármasban. Vagyis hatosban : babák és anyák. Mentetek szerte-szét, egyikünk sem pihent :) Kicsit korábban indultunk haza, mert a Tomi nem aludt eleget és már fáradt volt. Fürdéskor kipróbáltad a könnymentes sampont. Hát nem azért üvöltöttél eddig sem, mert csípett a sampon... Megint ettél virslit vacsira :) Úgy néz ki, ez legalább ízlik. Éjjel 2x is fent voltál és 2x bepisiltél :(((


Kata763:
Ez, meg az előző bejegyzés is majdnem egy hétig íródott, úgyhogy ne aggódj amiatt, hogy nem jutsz gépközelbe! Én sem :)

Nincsenek megjegyzések: