2008. augusztus 28., csütörtök

141.

Hétfőn és kedden felkerekedtünk (Apa, Anya és a Niki) a bölcsődei szülői értekezlet(ek)re. Mindkettőben ugyanazt mondták el, de ránk csak a keddi értekezlet vonatkozott. Mivel az első bölcsibe nem vettek fel titeket. Mármint Téged és a Dorcit. Viszont ezt csak a végigült egy óra után mondták meg...
Szerencsére fél 5-re mentünk, és így jutott nekünk hely. Nem is akármilyen! Míg mi, élelmesebb szülők háttámlás széken hallgattuk végig az 1 órás értekezletet, addig a többiek a bölcsis gyerekek kisszékén :D Nagyon helyesek voltak :)
Ahogy körülnéztem, megállapítottam, hogy itthon sokkal több játék van, mint ott... Ez nem tudom jó-e vagy sem. Mert egyedül a sok játékkal is nagyon unatkozol, míg ott a kevéssel is nagyon jól elvannak a gyerekek.
Sok érdekességet elmondtak a bölcsi működéséről, amit én eddig nem tudtam.
Minden csoport 10 fős, ahová 16 gyereket vettek fel. Összesen 4 csoport van. A 40 férőhelyre 64 gyerek került. "Csak" 160%-os a túljelentkezés... (A másikba is ugyanennyi az arány: ott 60 helyre 96 gyerek került...)
A bölcsi reggel 5 órától várja a kicsiket, és délután 5-ig tart nyitva.
Reggel 8 után nem fogadják a gyerekeket, mert elkezdik a reggeliztetést. Utána 10 órakor tízórai, majd fél 12-kor megkezdik az ebédet. Ezután alszanak, majd fél 3-kor uzsonna. 3 óra után lehet hazahozni a gyereket.
A befizetés minden hónap 5.-ig van (HURRÁ!!!), reggel 7-től fél 4-ig. Az adott hónap munkanapjaitól függően 7200 ft-tól 8280 ft-ig lehetséges. Vagyis napi 360 ft.
Mivel az önkormányzati támogatásból nem lubickol az intézmény, ezért havi szinten kell vinni 100-as papírzsepit, 2db wc papírt (a szobatiszta gyerekeknek), egy csomag szalvétát, és folyékony szappant.
Váltóruhát és cipőt kell vinni, viszont ágyneműt, törölközőt, fésűt ők adnak.
A beszoktatás előtt 3 héttel kell jelentkezni a leendő gondozónőnél
(Szilvi néni a Csiga csoportból), hogy időpontot egyeztessünk.
Szükség lesz az én munkáltatói igazolásomra, amin közlik, hogy hol, mikortól és hány órában dolgozom. Ezen kívül kell nekik a születési anyakönyvi kivonatod, TAJ kártyád, oltási könyved, lakcím kártyád.
Mondott még olyat is az igazgatónő, hogy "a gyereket az evés időn kívül
JÁTSZANAK", és ezt a szót úgy kihangsúlyozta, mintha valami másra számítottunk volna... Én fel is jegyeztem gyorsan a jegyzetfüzetembe, Apa meg a Niki alig bírták a röhögést abbahagyni.
Meg olyat is mondott, hogy ha megengedhetjük magunknak, akkor támogassuk az intézmény, mert nagyon szűkösek a lehetőségeik, és minden eszközt alapítványon keresztül szereznek be.

Mostantól kezdődik a visszaszámlálás! Tettem ki egy vonalzót oldalra, hogy nyomon tudjuk követni, mennyi idő van hátra a Nagy Napig!

2 megjegyzés:

Zsukkata írta...

Szia! Nagyon aranyos lett a blog :-) . Csak annyiban változtathatnál még - már ha szabad beleszólnom - hogy a főoldalon kevesebb bejegyzés jelenjen meg, mert pl. nálam fél óra, mire betölti a rengeteg képet meg írást. A Beállítások/Formázás menüpont alatt lehet ezen változtatni.

-krisztina- írta...

Köszönöm a beleszólást :)
Én is bosszankodtam miatta, de eszembe se jutott, hogy ez azért van...
Meg fogom változtatni.