2008. szeptember 1., hétfő

142.

Apa ma reggel elment Pécsre :((( Holnap délután jön csak haza.

Ezért tegnap este megpróbáltunk emberi időben ágyba dugni Téged. Nem sikerült. Végül odafeküdtem melléd és elkezdtem mesélni. Csak úgy fejből. Piroska és a farkas jutott hirtelen az eszembe. Lassan mondtam, mégsem aludtál a végére. Ezért elkezdtem a Három kismalacot. Én már pilledtem rendesen, mert csukott szemmel meséltem tovább. Arra eszméltem, hogy Apa röhög rajtam. Mert az én mesémben az első kismalac azzal az ürüggyel engedte be a farkast a házába, hogy le kell mérnie a lábát, hogy mekkora váltócipőt hozzon neki, ha megy az bölcsibe :))) Hiába, na, nagyon a bölcsi körül forog újabban az agyam...

Azt hiszem el kell olvasnom 1-2 klasszikust estére... Esetleg, ha valaki jár erre, adhatna 1-2 tippet :)

A mai nappal
szobatisztának minősítelek!!! És félig ágytisztának is, mert az ebéd utáni szundihoz nem kapsz pelust, csak kizárólag éjszakára. Akkor is csak úgy, hogy már majdnem alszol, mert míg ébren vagy, nem nagyon tűröd meg magadon.
Ezt az estit viszont nem tudom mikor tudjuk elhagyni, mert gyakran fordul elő, hogy reggelre tiszta pisi vagy cicitől-hátig...

2 megjegyzés:

csai írta...

Húúú hatalmas gratula a pelusmentességhez! :) Nagyon ügyesek vagytok! Gyönyörű lett az új blogotok! :)

Puszi, Csenge és Anita :)

csai írta...

Jöttem válaszolni, de látom a vonalzó sikerült ;)! A Csenge mondta bloghoz is be kell lépni, de nem újítottam, és valszeg azt is áthozom, csak ihlet kéne...! Ha elkészült mindenképpen belinkelem! :)
Puszi!