2008. szeptember 11., csütörtök

146.

Múlt szombaton kitaláltuk Apával, hogy mi lenne, ha este 1 órával korábban térnél nyugovóra? Mindent úgy csináltunk egyébként, ahogy máskor: fürdés, tejci, mese, csak 1 órával korábban kapcsoltuk le a villanyt és feküdtünk le. Elég könnyen ment a dolog...
...aztán vasárnap 6 óra előtt ébresztettél :(
Azóta újra fél 10-kor altatunk.

oOo

Múlt hét óta újra garázdálkodok a konyhában, így a napjainkat is ahhoz kell igazítani.
Hétfőn, miután felébredtél, megittad a tejcid, és ettél némi reggelit, lementünk a boltba, ahol megvettük az ebéd hozzávalóit. Ezután nem maradtunk a játszin, mint ahogy régen, hanem startoltunk haza főzőcskézni, hogy délre legyen ebéd (Dörgicsei csibeleves á la Knorr :) és rántott hús rizibizivel). Nagyon nehéz ilyenkor lefoglalni Téged. Ha mégis sikerül, pár perc után megunod. Állandóan töröm a fejem közben, hogy mi legyen a következő móka, amivel el leszel még 5 percet. Szerencsére Apa itthon volt ekkor és egy kicsit szórakoztatott, míg a húst paníroztam.


oOo

Kedden megint csak reggeli-bolt-főzés volt a program (Vegyes gyümölcsleves, tejszínes paprikás csirke, tészta). Amíg az ebéddel voltam elfoglalva, addig Te gyurmáztál az asztalnál. Készítettem egy bábut, amit össze-vissza szeretgettél, még meg is pusziltad :)
Miután felébredtél, elmentünk Csornára a Tescóba, mert Apa délelőtt ott járt, és azt mondta, hogy sokkal több a választék, mint nálunk. Konkrét dologért mentünk: már múlt hónapban kinéztem egy széldzsekit, hogy milyen jó lenne megvenni, mert kivehető bélése van, így sokáig tudnád hordani. Még indulás előtt megígértettem Apával, hogy CSAK AZT vesszük meg és jövünk is haza. Tulajdonképpen egy ezressel léptük csak túl az eltervezett keretet… Sajnos, össze kell húznunk ebben a hónapban a gatyaszíjat :( mert sok a kiadás… Ja, és mert megvettük a szobabútort a leendő szobádba!!! Jövő hónapban szőnyeget rakunk le, és már költözhetsz is :)))

oOo


Szerdán még reggelizés előtt mentünk boltba, hála a fél 7-es ébredésednek… Míg én főztem (Gulyásleves, maradék csirkepaprikás), Te a vöröshagymákkal és egy tepsivel foglaltad el magad. Először leszedted a hagyma száraz héját. A legapróbbat is kidobtad a kukába. Aztán ki-be rakosgattad a tepsibe őket. Majd fogtad a tepsit, beletetted a hagymát és „pingpongoztál” vele. Ezalatt el is készült az ebéd :) Persze közben segítettél is a levest megfőzni :) csak nem bírod megérteni, hogy nem kell folyton keverni az ételt, és nem állhatsz az égő tűzhely mellett egész nap. Ilyenkor eszméletlen hisztibe kezdesz, ami nagyon-nagyon nehezen múlik el. Remélem ez a lelkesedés tini korodban is jelen lesz ;)
Sajnos, délután, mielőtt lementünk volna a játszira, olyan hiszti kerített hatalmába, hogy nagyon kiakasztottál. Mivel a verekedéssel sokra nem mennék, beállítottalak a kádba és letusoltalak. Nem hidegvízzel, de az arcodat nem kímélve. Ez eltartott kb. 20 mp-ig, a hiszti pedig elmúlt, mikor kivettelek a kádból. Nem szeretem az ilyen drasztikus megoldásokat, de valahogy le kellett csillapítsalak, mert már alig kaptál levegőt a hisztitől.
A mai napon 3x sikerült bugyiba pisilned, mivel mindig akkor szóltál csak, amikor már bement… Egyszer még a kocsiban ültél, mikor láttam, hogy zubog a pisi ki belőled :( Nem baj, úgyis ráfért már egy kitakarítás :)))

oOo

Ma annyira aranyos voltál egész nap!!!
Kezdődött azzal, hogy a boltban rettenetes hosszú sorok voltak csak. Már előre féltem, mert nem pisiltél mielőtt bementünk… Aztán meg attól is tartottam, hogy nem fogod türelmesen kivárni, míg sorra kerülünk. Pedig így volt! Egy szót nem szóltál, mert nem haladt a kocsi előrébb. Nagyon büszke voltam Rád! Aztán vettem jutalom csokit. De nem tetszett :( hagytad, hogy szétolvadjon a kezedben :(
Itthon meg, amíg főztem -vagyis sütöttem (Maradék gulyásleves, lángos)- végig elfoglaltad magad valamivel. Nem lábatlankodtál (olyan sokat) és valahogy kibírtad anélkül, hogy kevergeted az ebédet.
Mára kitaláltam, hogy (mivel az egyik étel, amit bármikor elfogyasztasz, az a rakott karfiol) veszek néhány karfiolt és lefagyasztom, hogy télen ne kelljen a mostani ár 3-4x-ért megvennem. Csakhogy azt szét kellett szednem rózsáira, aztán alaposan megmosni, aztán megfőzni, leszárítani, végül zacskózni. Míg ezeket csináltam, Te 3x pisiltél és 3x kakiltál :) Így volt igazán izgi a dolog. Jó, hogy csak mi voltunk itthon, mert ahogy a konyha kinézett…! De megoldottam :) Annyiban változott a napirend, hogy 2-kor tudtalak lefektetni aludni. Remélem, ettől még normális időben fogsz este elaludni.

Nincsenek megjegyzések: