2008. október 27., hétfő

171.

KELL NAGYOT ÁLMODNI, azaz fogalmazd meg magadban, majd leírva mit szeretnél elérni 1, 2 és 3 év múlva ilyenkor...

A játékszabály a következő:

Konkrétan...pozitívan gondolkodva...és jegyezzük meg jól ezt a napot, hogy visszanézhessük, sikerült-e az álmokat bevonzani - valóra váltani.


Pöttyénél találtam ezt a játékot. Nagyon megtetszett, és bár senki nem kért rá fel, de azonnal magaménak tudtam. Én már csináltam ilyet a 17. szülinapomon. A címzett a 18-dik szülinapját ünneplő Én volt :) Nagyon jó volt visszaolvasni, hogy miket szerettem volna elérni egy évvel korábban, és mi sikerült belőle.


2009. október

Az egész család egészséges!!!


Apa idén nem felejtette el a házassági évfordulónkat :) pont azt kaptam, amit előtte napokban részletesen elmeséltem Neki. Nagyon örültem neki.

Összehasonlíthatatlanul jobb a kapcsolat közöttünk a tavalyihoz képest. Alig veszekszünk, és ha mégis, akkor is apróságokon, amikből nem csinálunk elefántot. Szeretjük egymást és nem akarjuk vitával rontani a hangulatot.


Idén nem voltunk nyaralni, mert rakosgatjuk félre a pénzünket, hogy hamar leteljen az autó törlesztésünk. Sikerült az előszobát kicsinosítani. Kifestettünk, és az asztalos is elkészült a szekrénnyel Apa szerszámainak. Idei évre terveztük a nagyszoba teljes felújítását, de eltoltuk jövőre, mert inkább elmentünk augusztus 20.-án egy hétvégére pihenni.


Apa idén is sikeres évet tudhat a magáénak, bár még nincs vége. Az év végi hajrában is jól teljesít. Sikerült rábeszélnem a pozitív gondolkodásra, és már Ő is hiszi, hogy szinte minden ennek köszönhető.


Már fél éve dolgozom ugyanott, ahol a terhességem előtt. Sikerült egy műszakba visszakerülnöm. Jól kijövök a kollégáimmal és megbecsülik a munkám. Nem kell rettegnem, hogy kirakják a szűröm. A fizetésem állandó és nagy részét félre tudjuk tenni, hogy ne legyenek olyan nehéz napok, mint tavaly is... Elkezdtem németül tanulni, és nagyon jól haladok. 10kg-val könnyebb vagyok, mint tavaly :))) Nem csak papírom (kártyám) van arról, hogy tudok vezetni, hanem ez valóban így van.


A
Főnök megszerette a bölcsődét, ami nagy meglepetést okozott. Persze az első napokban volt némi sírás (mindkettőnk részéről), de nem kellett a 10 napos beszoktatás, hamarabb is el volt már. Szerencsére nem beteges, néhány náthát leszámítva. Mióta közösségbe jár, már nem annyira hisztis, így bátran lehet menni vele bárhová. Kedvence a Strand és az Állatkert. Mivel a Kisasszony imád vízben lenni, fürödni, elkezdtünk úszásra járni. Megtettük tehát az első lépést a 11 év múlva rendezendő ...-i Olimpiai szerepléshez :))) A bölcsőde óta rengeteget fejlődött minden téren: sokat beszél :), szeret játszani mesekönyvet "olvasni" és szeret itthon lenni. Az étvágya is kiváló. Nagyon várja már a Karácsonyt, hogy mit hoz Neki a Jézuska...

Még mindig vezetem a blogot :)

2010. október

Az egész család egészséges!!!


Apa még sikeresebb a munkájában és fontolóra vette, hogy a maga ura legyen-e?

A családi életünket a "harmónia" szóval lehet a legjobban jellemezni.

A
Főnök már óvodás! Nagyon szeret oda járni, mert ott vannak a legjobb barátai is és szereti az óvónénit. A gyönyörű rajzaival díszítettük a hűtőt, és a szobáját is. Szeret segíteni nekem, ahogy évek óta, de ez már valódi segítség: Ő szaggatja a pogácsát, segít teregetni, port törölni, porszívózni, karácsonykor a mézeskalácsot már együtt csináljuk :) Még mindig járunk úszni, ahol nagyon jól teljesít. Szerencsére szeret úszni járni, de szereti, hogy edzés után mindig kap valami jutalmat.

Nekem is van állandó és megbízható a munkahelyem. A fizetésem is megfelelő.


Idén voltunk először nyaralni! Nagyon jó volt, és valódi pihenéssel telt.


A nagyszoba felújításán is túl vagyunk. Lett új szőnyegünk, ágyunk, kifestettünk és át is rendeztük az egész szobát.


Szerencsére nem kellett újabb hitelt felvennünk, csak az autót törlesztjük, de már nem sokáig.

Még mindig blogolok :)


2011. október


Az egész család egészséges!!!

Apa és én egy céget vezetünk. Könnyedén megélünk belőle, bár dolgoznunk kell keményen. A lényeg a rendszeres és megbízható jövedelem. Van félretett pénzünk, ami nem nagy összeg, de szükség esetén van mihez nyúlni. De nincs olyan, hogy "szükség" :)


A Főnök már 4 éves 9 hónapos!!! Hihetetlen, hogy repül az idő... Mindjárt iskolás lesz. Szereti az óvodát és a ovis társait is. Még mindig úszik. Jobban, mint ahogy én valaha is tudtam.


Idén nem voltunk nyaralni, csak kirándulgatni, és strandolni. Ez is volt olyan jó, mint a nyaralás.


A blog még él és virul :)

Erre nem tér ki a játék, de ezt is megírom:

2012. október

Az egész család egészséges!!!

A kitartó takarékosságnak köszönhetően, idén augusztusban befizettük az utolsó csekket az autó törlesztésből. Így pont egy évvel korábban fizettük ki, mint ahogyan először gondoltuk. Mivel mindkettőnknek van munkahelye, rendszeres jövedelme, így szabad az út a Tesóváráshoz :)))
Talán már idén be is költözik valaki a pocakomba ;)


Még mindig írogatom a blogot, így a Tesó első életjeleiről is vannak bejegyzések :)

Szeretném továbbpasszolni az összes olvasómnak, aki mer nagyot álmodni ;) !!!

2 megjegyzés:

Kata írta...

Drága Krisztina, tiszta szívemből kívánom, hogy teljesüljön minden álmod!!!!
És ha 1-2-3 év múlva visszanézed ezt, csak mosolyogjál, hogy "igen, ez is megvalósult, ez is így történt!"
Puszillak!

-krisztina- írta...

Köszönöm a jókívánságot!!!

Szívesen olvasnám, Te hogyan gondolod a jövőt ;)... persze csak ha van hozzá kedved!