2008. november 11., kedd

177.

Míg én fényképeztem, Te elloptad tőlem az egyik könyvet (mert Mikulás van benne), és ez lett a vége:


Nagyon belejöttem az üvegfestésbe... Gondoltam, hogy teszek fel néhány karácsonyi témájút a picasa-ra, hátha más is kedvet kap hozzá. De aztán nem csak karácsonyi van fent, hanem gyerekszobába való is, sőt, kartonból készült képek is.
ITT a link.

Ezeket meg én csináltam:









És hosszú idő után végre tettem fel képeket a netes albumba, ami ITT és ITT található :)

4 megjegyzés:

Kata írta...

Húú,Krisztina! Nagggyon ügyes vagy!:) Le a kalappal! A Fifis kép amit csináltál, nagyon tetszik!:) A többi is szuper! Gratulálok!:)

Kigyönyörködtem magam Szabinába, olyan kis drága minden képen!:)

Puszillak Benneteket!

Timocska írta...

Látom, belejöttél az üvegfestésbe! :) Nagyon ügyes vagy, csak így tovább! :)

ilgya írta...

micsoda remekművek!!!nagyon ügyi vagy megint....
Végignéztem a képeket amit felraktál,nagyon édes tényleg Szabina,látom szereti a fiús játékokat ő is.
A sablonok is szuperek,a sünis a kedvencem....

Zsukkata írta...

De szép képek! Nagyon aranyosak lettek! A végén még ismét kedvet kapok az üvegmatricázáshoz, pedig most már nagyon nem kéne még egy hobbi :-)))