2008. november 15., szombat

178.

Anita hívott egy újabb játékra. Gyerekkori "titkokat" kell megosztanom Veletek.



A szabályok:


1. ha téged jelölnek ki, rakd ki a blogodba ezt a képet és írj egy bejegyzést a gyermekkori emlékeidből.
2. nevezz meg 7 blogot, akinek szívesen továbbadnád a feladatot.
3. linkeld be a blogok címét, és azt is akitől kaptad.
4. privát üzenetben értesítsd a kiszemelt bloggereket.
  • amikor kicsiként a tesómmal egy szobában nőttünk fel, alig vártam, hogy elköltözzön végre.
    Mikor ez bekövetkezett, alig vártam, hogy újra együtt lakjunk.
    Aztán ez is összejött, és pár év múlva megint csak vártam, hogy külön lehessünk.
    Tavaly ez is megtörtént. Azóta nem várom, hogy hogy újra összeköltözhessünk, mert úgy gondolom, hogy most Ő is jól érzi magát.
    Viszont nagyon jó érzés felemelni a telefont és meghallgatni, hogy mi történik velük.

  • mindig rövid, tüsi hajam volt, amire ennyi idősen nem vagyok éppen büszke.
    Először a ballagásom előtt kezdtem növeszteni a hajam, így akkor volt először némi lány formám...

  • kisgyerekként úgy gondoltam, hogy ha lányom lesz, Őt csak is Klaudettának, esetleg Mercédesznek fogják hívni...
    Ma az ilyen nevek megbotránkoztatnak. Ehhez képest a Szabina majdhogynem "uncsi" :)

  • annyira utáltam az elsős tanítónénit, hogy képes voltam kiiratkozni az iskolából.
    Anyu csak az év végi bizonyítvány osztáskor tudta meg...

  • sokáig hittem a Mikulásban, akitől általában féltem.
    Úgy 8-9 éves voltam, mikor leküldtek a játszira, hogy "mire hazajössz, megjön a Mikulás". Úgy is volt, csak épp a szobába nem mertem bemenni, hátha még mindig ott van...

  • 12 éves koromig versenyszerűen sportoltam.
    Először úsztam, majd triatlonoztam sokat. Egy csomó iskolás versenyt nyertem. Ezzel szemben, ha ma kell fél órát a vízben töltenem, vagy 20 métert futnom, meghalok... :(
    (hja, azóta majd' megháromszoroztam a súlyom...)

  • felső tagozattól kezdve rossz tanuló voltam mindvégig.
    Középsuli utolsó évében félévkor és évvégén is megbuktam töriből :( de azért sikerült leérettségiznem :)
Nem adnám tovább senkinek, mert már nagyon sok helyen olvastam már, így talán nincs is olyan, aki még nem vett részt benne. Esetleg, ha mégis van valaki, akkor vegye úgy, hogy Neki továbbítom a labdát :)

Nincsenek megjegyzések: