2009. január 3., szombat

209.

A mi kis családunk :) (szintén Zsukkától)

Pyzam Family Sticker Toy


Véget ért egy régi és kezdődik egy új...
Remélem, hogy nem lesz rosszabb, mint az elmúlt... Kevesebb fejfájás és izgalom, több öröm, boldogság fog következni.
Ha eddig nem így lett volna, hát most már minden nap szóba kerül a bölcsi: hogyan fogsz (fogunk) megbirkózni vele, ki visz, ki hoz, ki lesz itthon, ha beteg leszel??? stb.
Ugyanígy a melóhelyem is napi témát ad: könnyen visszarázódok a hétköznapokba, meg tudok felelni az elvárásoknak, jól kijövök a munkatársakkal, és ők én velem, munka után elég időt töltök majd Veled, Apát sem hanyagolom el??? stb.
Mindezt a piszkos anyagiak miatt: tudunk takarékoskodni, nem herdáljuk el a pénzt??? stb.

Persze nem akarunk puritánok lenni, de úgy gondolom, hogy annak, hogy itthon vagyok egész nap, nagy %-ban van köze van az én pénz szórásomhoz. A tervem az, hogy ha dolgozni fogok, lényegesen kevesebb időm fog jutni a lényegtelen dolgok beszerzéséhez, így a felesleges dolgokra is kevesebbet fogok költeni.
Belátom most már, hogy nagyon sok mindent vettem az elmúlt időben, amit akkor és ott úgy gondoltam, hogy nagy szükségünk van rá, pedig nem is. Ha már ezt sikerül megállítani, már nyert ügyünk van.
Az meg, hogy Te még gyerekek között leszel, jó helyen, én pedig újra keresőképes leszek, már csak hab a tortán.

oOo

Az elmúlt egy-két hétben hirtelen sokat beszélsz.
Az egyik szembetűnő dolog, hogy néhány betűt felcserélsz:
  • f helyett p
  • v helyett b
  • r helyett j
  • k helyett t
  • z helyett sz
Ennek ismeretében egy élmény Veled társalogni. De aki nem ismeri ezt a megoldókulcsot, az nem érti miről beszélsz (előfordul, hogy én sem...).
Pl. a karácsonyfa = tajácsonypa , víz = bísz , kefe = tepe stb.
Aztán elkezdtél ilyen egyszerű szavakat mondani, mint: "beszojultam" (beszorultam), "bisszatetejtem" (visszatekertem), "megcsinálom", "megmosom", "megtöjlöm" (megtörlöm), "köszönöm szépen", "bocsánat", "egészségemje", tegnap pancsi közben pedig ezt jutott eszedbe a semmiből: "egyszejbót, holmenbót" (egyszervolt, holnemvolt)

oOo

Szilveszter óta teljesen felborul az addig nagy nehezen felállított napirendünk. Reggel 8 után van az ébresztő (eddig fél 7-7 körül volt), reggeli 10-kor, ebéd 3-kor, alvás utána 3 órán át, fürdés legkorábban 9-kor, alvás pl. tegnap éjfélkor :(
Remélem, ha Apa visszamegy dolgozni, sikerül visszatérni a régi kerékvágásba...

Picture Captions


Picture Captions

5 megjegyzés:

ilgya írta...

Kívánom,hogy teljesüljön az össze terved a 2009 es esztendőre.
Szerintem nem lesz gond a bölcsivel,te is vissza fogsz rázódni egyhamar...

Timocska írta...

Nem akarlak lelombozni, de: a pénzszórás nálunk is megvolt és sajnos azóta is megvan, hogy visszamentem dolgozni. Mégpedig azért, mert mondván, több pénz állt a házhoz, lehet kicsit többet is költeni! :) Bár, te biztos erősebb leszel és kordában tudod magad tartani, nem úgy, mint én! :)
A bölcsi miatt ne izgulj, minden rendben lesz. Az elején biztos lesznek bökkenők, de pár hét és be áll a rendszer! Ja, a bölcsi miatt meg úgyhogy muszáj lesz korábban kelni és feküdnie Szabinának, fárasztó munka a bölcsi. :)
Sok puszi!

-krisztina- írta...

Köszönöm a biztatást!

Meg a nem túl jó tapasztalatot is... :)
Egyébként nagyon kevés dolog van, amit véghez tudtam vinni. De most szilveszterkor 2 dolgot fogadtam meg: egyik a takarékosság, a másik a fogyás (ez utóbbit csak halkan jegyzem meg, hogy már 1 hónapja "űzöm" és csekély sikert már el is könyvelhetek, de nem akarom elkiabálni! még hátra van 9 kg[úristen_ez_rengeteg!!!] ha lehetne, ezt most apró betűkkel írnám...)
Szeretném, ha ezeket tartani tudnám!

M írta...

Szia!

Nagyon tetszik az új dizájn!!! Ha már elegem lesz nagyona télből, majd mindig ide kattintok :-).
Hihetetlen, hogy milyen bonyolult szavakkal próbálkozik a kislányod - úgy tűnik, nem egy bátortalan típus.
Más: én is rendszeresen olvaslak!!! :-) Vagy ide csak blogspotosok lehetnek felsorolva? :-(
BUÉK: Manka

-krisztina- írta...

Szia!
Igen, tudom, hogy rendszeresen olvasol (mint ahogy én is Téged, csak még nem volt "időm" reagálni a fantasztikus hírre nálad...)...
Létre kell hozni egy blogger fiókot és akkor tudsz Te is hivatalosan a rendszeres olvasóm lenni.