2009. január 4., vasárnap

210.

Még szilveszter este történt: ültetek Apával a sötét szobában az ablak előtt, tűzijátékot néztetek. Bekapcsoltam a rádiót, hogy ne legyen olyan nagy a csend. A zenére elkezdtem vadul táncolni (jól van na, szilveszter volt...!). Apa vigyorogva megjegyezte, hogy ha elesek, nem visz be a baleseteire. De én csak folytattam tovább. Erre Te:
-Ne táncolj, Anya, elesel!!!

oOo

Átjött ma a Mama. Mondtam Neked, hogy hívd beljebb. Megtetted:
-Gyere be! Ülj le! Cipőt! Kabátot!
...közben meg mutogattál, mint valami katonatiszt... :)

2 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Nagy dumás kiscsajszi vagy.:)))
Tényleg kell hozzánk az a szótár.;))))

Nem lesz semmi gond a bölcsivel,gyerekek közt nagyon klassz dolgod lesz.:))
Pusza!!

csai írta...

:D
Ez kedves!
Hasonló lehet, amikor Csenge ránk pirít: IDE csüccs!!! Csak semmi felesleges enyelgés! :D