2009. január 21., szerda

226.

Bölcsi 3. nap:

Ma volt az első külön töltött napod. Átöltöztettelek, és bekísértelek volna a csoportba, de megint meg kellett mosni a kezedet :) Kijött a Szilvi néni és mondta, hogy akkor búcsúzzunk el. Gyorsan odadobtál nekem egy "szia"-t, én meg azért adtam egy puszit és elváltak útjaink :)
Elmentem boltba, hazavittem a szajrét, befűszereztem az ebédnek szánt halacskát, aztán le is telt az 1 óra. Kijöttél a Szilvi nénivel kézen fogva, és tudomásul vetted, hogy ott vagyok. Se megkönnyebbülés, se nyakamba ugrás... vagyis jól érezted Magad :) Mondta a Szilvi néni, hogy nagyon jól elvoltatok, rakosgattad a montessorit, tologattad a babát, meg főztél az edénykékben. Nem sírtál utánam, és a dugi játék sem kellett, amit a szekrényedben hagytam :)
Felöltöztettelek és jöttünk haza főzni.

Újabban azt csinálom, hogy amíg én főzök, adok valamit a Te fazekadba, hogy Te is főzzél velem együtt. Ma egy marék bab, só, cukor és a panírozásból elcsent liszt volt a menü:



Ági!
Nagyon boldog névnapot kívánunk, és sok puszit küldünk :*

3 megjegyzés:

csai írta...

Nem semmi! nagyon ügyes és bátor Szabina... de ezt már sejtettük ... ;) Képzelem milyen büszke vagy Kriszta... azért érdekelne a másik oldal is. A Te Lelked hogy viseli ezt? Ha nem baj :P

-krisztina- írta...

Persze, hogy nem baj :)))
Most még csak 1 órát töltünk külön, ami ugye nem sok idő. Arra volt éppen elég, hogy elrohanjak a boltba, meg haza és már mehettem is érte. Szóval ki volt töltve az időm.
De amikor majd egész nap ott lesz, és nekem meg nem lesz itthon dolgom, biztos hiányozni fog nagyon...
Az a laza elköszönés viszont nem esett jól, de ez is azt jelenti, hogy örül, hogy mehet :))) és a Szilvi néni is ezt mondta.

Rena írta...

Tök jó, hogy ilyen jól elvolt!
A főzőcskézés ismerős, nálunk is ez van mostanában, ott ül a konyhapulton és "segít", meg mindenbe belekóstol.