2009. január 22., csütörtök

227.

Már fújni kell az orrod :( és folyamatosan melegnek érzem a kezed, de megnéztem párszor a hődet, nem voltál lázas... Tegnap este már nagyon nyűgös voltál. Aztán 9-kor elaludtál, így arra gondoltam, hogy most jön ki rajtad a fáradtság: nem alhatsz (mert nem engedem...) délután 1,5-2 óránál többet, de még mindig későn alszol el este (9 után), és korán kelsz reggel (7 előtt). És nyilván ennyi nem elég. Ezért jó, hogy előre hoztuk a fürdést, így már akár 8-kor el is aludhatnál. De nem akarsz: tegnap estig tologattad fel-alá a biciklit a szobában, és sértve érezted magad, mikor azt mondtam, hogy most már elég, a bicikli is alszik, meg Te is :)
Éjjel egyszer megébredtél, ekkor gyorsan átköltöztem melléd és megint ott ragadtam.

Bölcsi 4. nap:

Még mindig örömmel mész a bölcsibe :) És már tudod, hogy nem maradok ott Veled. Ma sem kaptam puszit a búcsúzáskor, de ma már nem is kértem, mert olyan gyorsan bent voltál a csoportban...
Megint elmentem boltba, hazahoztam az ebédnek valót, felforraltam a vizet és előfőztem a rizst, és már mentem is vissza Érted.
Tudtam egy kicsit kukucskálni: háttal ültél az ajtónak a kis asztalnál, ahol épp kiszínezőt rajzoltatok. Láttam, ahogy szól Neked a Szilvi néni, hogy tedd el a ceruzát, fogd meg a rajzod, és mutasd meg nekem. És felkeltél a székből és megláttál engem és szaladtál a rajzoddal hozzám, hogy "ezt jajzoltam!".
Mondtad, hogy pisilned kell, így beszéltem pár szót a Szilvi nénivel. Azt mondta, hogy kérdezted 2x, hogy "hol van Anya?", meg mondtad párszor, hogy "Anya báj(vár)", de semmi sírás :)))
Szerintem jobb azt hallani, hogy nem is foglalkozott velem a gyermekem, mint azt, hogy végig üvölti az 1 órát...
Még holnap 10-re megyünk, de hétfőtől már 9-re. Sajnos, nem lehetett másképp megoldani a beszoktatást, így végig 2 órát leszel azon a héten :( Sajnálom, mert reggelente az első kérdéseid egyike, hogy "mikoj medünk bölcsibe?", és kb. 2-3 órán keresztül mondogatom, hogy ma, nem sokára, mindjárt...
Aztán február 2.-tól ott is ebédelsz...

Nincsenek megjegyzések: