2009. február 4., szerda

236.

Ilgya beleültette a bogarat a fülembe: kéne csinálni egy albumot születésedtől kezdve. Bele is fogtam, és úgy döntöttem, hogy az első évedről havonta készítek emlékképeket, utána pedig alkalom szerint: szülinap, húsvét, karácsony, tavasz, nyár, ősz, tél.
Már egyet készítettem a születésed napjáról, de az csak 700 x 700-as felbontásban van meg, mert ügyes anyukád egy gombnyomással törölte a gépről az eredetit :) így azt újra kell csinálnom és most már tuti nem olyan lenne, mint akkor...
Tegnap elkészültem az első hónappal. Egy napig szerkesztgettem, aztán kitöröltem, mert nem tetszett, úgyhogy kezdtem elölről az egészet, és ez lett belőle:


A megjegyzés:

A képek 1 hónapos korodban készültek. Eleinte Apa karján feküdve vészelted át a tapasztalatlan szüleid fürdetési szokásait. Az öltözést nagyon nem szeretted, rendszerint addig üvöltöttél , míg ki nem mentünk a fürdőből. Mindig vicces manósapkával védtük a kopasz fejecskédet.


Remélem Neked is tetszeni, mikor felnőttként megkapod tőlem!

3 megjegyzés:

Timocska írta...

Szia!
Mi is csináltunk ilyet, kinyomtatva, szépen albumba rendezve. Lillus első életévéről havi 6 képet nyomtattunk ki. Nagyon szép lett és úgy gondoltuk, minden évről csinálunk ilyet. Aztán meg majd a tesóról is. :)

ilgya írta...

Nagyon szép készletet választottál, tiszta csajos,aranyosak azok a pici virágok az alján.
Én most fiúsat szeretnék gyártani apukám szülinapjára, hagyományosat,de szenvedek, vele rendesen,olyan könnyűnek látszik így kívülről ez az egész. Nagyon szépen kivágtad Szabit,nekem még az se szokott normálisan sikerülni.

-krisztina- írta...

Én is úgy meg voltam elégedve magammal... egész addig, míg nem láttam, hogy más sokkkkkkkkkkkal szebben csinálja :( de majd sokat gyakorlok és ügyes leszek.
már írtam nekeid a srap.hu-n is, hogy én már 2x csináltam hagyományost, de nekem az túl pepecselős, viszont másé meg nagyon tetszik, sőt irigylem is, hogy más milyen szépeket tud :)