2009. február 11., szerda

242.

Bölcsi 11.nap:

Még jó, hogy 10 nap a beszoktatás a bölcsibe... Még mindig nem alszol ott. És nem is mostanában fogsz...
Reggel már rendszeres a sírás, ha a bölcsiről van szó, ezután ezt nem is fogom leírni. Mikor az öltözőbe mentünk, épp akkor jöttek a Gergőék. Na ő, üvöltött! Ez annyira lekötött Téged, hogy meg se nyikkantál :) Átöltöztél és már mentél is a csoportba. A Gergőt meg beengedte az anyukája a csoportba, majd visszahúzta, hogy ölelgetve megvigasztalja, erre még jobban rázendített... Te ilyenkor hátra se szoktál nézni, mész is a többi kisgyerek közé. De én nem is erőltetem, hogy gyere vissza még egy puszira...
Hazaúton is teljesen megszokott módon viselkedtél.Mikor mentem Érted, a Szilvi néni nyitott ajtót, de rögtön a nyomában voltál. Azt mondta, hogy rossz híre van :( 38 fokos lázad volt 10 perccel azelőtt, hogy mentem. Elmondta, hogy nem is ettél ebédet, csak 1 falat rizst. Pedig szét is válogatta Neked a rizst, a húst, meg a gyümölcs mártást, hátha úgy megeszed, de nem :( Aztán míg ezt mesélte, Te fel-alá szaldgáltál az öltözőben, rendezgetted a ruhákat, nyitogattad a szekrényeket. Nyoma sem volt pilledtségnek. Itthon megmértem egyből a lázad, 38,3 volt popsiban.
Nekiálltál ebédelni, megettél egy rendes adag rizst uborkával. Most pedig alszol. Holnap megyünk a dokihoz, így a héten már nem mész bölcsibe :(

oOo

Mikor nyugodtan ültünk ebéd közben, Apával volt időnk megfigyelni Téged. Arra jutottunk, hogy már ez a pár nap is a bölcsiben, nagyon jó hatással van Rád. Eddig is beszéltél nem keveset, de most már egyenesen ömlik belőled a duma.

A házunk előtt kutyafuttató van, bent 2-3 kutya szalatgált.
Sz: Apa, látod?! A kutyusok a kutyakakiban játszanak! Látod, Apa?!
(Ja, kellett nekem megtanítani, hogy a fűben kutyakaki van...)
...

Még a bölcsiben voltunk. A én kabátom a ruháid alatt volt, a Te kabátod, még a szekrényben.
Sz: Anya mi ez?
É: A kabátom.
Sz: Anya, hoj ban az én tabátom? Anya, pejtetted a tabátomat a szekjénybe? (hol van az én kabátom? feltetted a kabátomat a szekrénybe? - ez volt eddig a leghosszabb mondat, amit hallottam Tőled)
...

Meg voltak még ilyenek:
Apa, megiszod gyojsan tábédat
(kávédat)?
Megeszem a jizst, kisüt a napocska?
(mert azt mondtam, azért bújt el a nap, mert nem eszel)
Ejtéptem eszt itt!
(az asztalterítőt)
Játszottam bölcsibe boltos nénit!
(minden nap ezt mondod)...

4 megjegyzés:

csai írta...

Iszom a sorokat a bölcsivel kapcsolatban! Csenge is megy 23.-tól! :P

Bianka és Karina írta...

Jaj Te szegény,azért ez a bölcsi nem is olyan jó,ha mindíg beteg leszel mire belerázodnál.:(((
Küldjük a gyógyító puszikat!!:))Gyógyulj meg hamar!!:))
Pusza!!

Timocska írta...

Jobbulást!!!
Lillus alig mer a fűbe lépni, mert mindig mondja, hogy "kutyakaki". :)) Ez volt az első 4 szótagú szava. :)
Ja, és hát sajnos a bölcsi hátránya a sok fránya betegség... remélem ti azért megússzátok!!!

Rena írta...

Jobbulást a kis drágának!! A mondataitól teljesen elájultam. Nagyon ügyesen beszél, hosszú, értelmes mondatokban. Büszke lehetsz rá!