2009. február 27., péntek

252.

Bölcsi 14. nap:

Reggel megint simán mentünk a bölcsibe (értsd: sírás nélkül). Az úton végig mondókáztam, és az összes szembejövő embernél el kellett mondanom, hogy ő éppen hova megy: iskolába, óvodába, dolgozni, boltba... Szerencsére megláttam az egyik kisgyereknél, aki a másik csoportba jár, hogy vitt néhány gyümölcsöt. Hazafele jövet egyből beírtam a telefonomba, hogy csütörtök reggel riasszon, hogy nehogy elfelejtsem a gyümölcsnapot... Jól van, mint írtam már párszor, elég szita agyam van :)
Szilvi néni mondta, hogy 1/4 1-re menjek érted, ha esetleg nem aludnál el és zavarnád a többieket. Addigra vissza is mentem, de nem is engedett be, mert azt mondta, hogy minden gond nélkül lefeküdtél a kiságyra, a párnáddal együtt :) Jöjjek vissza fél 2-re. Mikor újra mentem, kijött és mondta, hogy még alszol, de már mocorogsz, várjak kint az átadóban.
Egyszer csak hallottam a hangodat :) kivitt a Szilvi néni pisilni, te meg közben magyaráztad neki, hogy ott ban az anyutám! ott ban a cipője! látom! ... pedig nem is láthattál, mert nem lehet az ajtó alatt átlátni, és kulcslyuk sincs :) de nagyon jó volt hallgatózni :)
Kijöttetek, hatalmas puszit meg ölelést kaptam. Mondta a Szilvi néni, hogy ettél egy fél tányér ebédet (húsgombóc, paradicsom szósz, főtt krumpli), ami szerinte jó adag. Meg hogy nagyon aranyos voltál, nem sírtál egyszer sem. Én meg csak vigyorogtam, mint az aranyalma :)))
Mikor eljöttünk, hangosan köszöntél a Szilvi néninek biszlát!
Itthon krumpli leves volt, meg hozzá túrós táska. Ettél belőle jócskán!

Bölcsi 15. nap:

Egy kicsit nyafkán indultunk, de nem sírtál. Sikerült kitérőt tenni egy zöldségesbe, így el is terelődött a nyafiról a figyelem. Megvettem a gyümölcsöt a bölcsibe, majd mentünk is. Átöltöztettelek és büszkén vitted be a csoportba a gyümiket. Már nem kellett korábban mennem érted. 3/4 3-ra mentem. Még várnom kellett jó negyed órát. Mikor kihozott a Szilvi néni, mondta, hogy mire leszedte volna az ebéd maradékát az asztalról, meg betakargatott volna, addigra elaludtál. Párna nélkül :) Első voltál, aki elaludt, és utolsó, aki felébredt. Megetted az összes ebédet, és az uzsonnából is ettél :)
Haza jöttünk és ettél azért "becsinált levest", meg hozzá tejfölös lángost is.
Végre beszoktál a bölcsibe :)))))

1 megjegyzés:

csai írta...

Gratulálok!!!!!

Hihi hallgatózásban én már nagyon otthon vagyok... folyamatosan azt teszem! :)

Mindenhol csütörtök a gyümölcs-nap?????? Valószínű. :)