2009. március 21., szombat

259.

Csütörtökön először a tornyot építetted fel, utána a gyűrűket raktad sorba. Mikor már meguntad ezeket, kombináltam és színek szerint raktad külön pohárba őket. 1 óráig játszottál vele:


Ezek után elővettük a fakockákat, és abból építettél várat. Azt figyeltem meg, hogy újabban valamilyen alakzatot raksz ki a kockákból. Pl. 3 sárga építőkockából egy téglalapot, vagy kockából 3x4-es téglalapot, és gondosan ügyelsz rá, hogy mindenhol jól illeszkedjenek. Fél órát játszottál vele:


:)


Pénteken délelőtt, míg a bölcsben voltál, csináltam neked időjárás-órát. Apa szerint nincs olyan szó, hogy "langy", de a "langyos" nem fért ki, meg különben sem tudsz még olvasni... Ezután minden reggel, bölcsibe indulás előtt be tudod állítani, hogy milyen idő van. Az egészet vastag cellux-szal leragasztottam, hogy idő- és Szabina-álló legyen:


Csináltam egy ilyet is, amivel a színeket tudjuk gyakorolni, mert azok nagyon nem mennek. Én csak 4 színnel, mert szerintem egyelőre annyi is elég:


Egyébként az ötlet innen való:


Délután szivárványt ragasztottunk. Természetesen segítettem benne, sőt nagy részét én csináltam, de az utolsó mozzanatot te csináltad:


Festettél kékkel, amiből majd felhő lesz a szivárványhoz. Kipróbáltad a virágnyomdát. Utána én nyomdáztam csigavonalat, azt meg kiszínezted pirossal. Meg az ujjadat és az arcodat is:

2 órán át lefoglalt.

1 megjegyzés:

csai írta...

Olyan szivárványost mi is szoktunk, csak más ábrával :) Csenge is nagyon szereti.
A színes dolog nagyon klassz, majd kipróbáljuk. :P