2009. március 19., csütörtök

258.

Ma betöltötted a 26. hónapot. Ezek a jellemzőek rád mostanában:

  • 2 hete eltettük a cumisüveget, amiből eddig a reggeli és az esti tejet ittad. Apától kaptál nőnapra egy csajos poharat, de abból meg kell a tej :( Reggel még nem is baj, mert a bölcsiben kapsz a reggeli mellé, de az estit sajnálom. Tegnap vettem elő másik poharat, ami sokkal kisebb, de összesen 1 dl-t ittál belőle.
  • a bölcsiben azt mondják, nagyon nyugodt gyerek vagy. Eszel egyedül, játszol a többiekkel, szereted a szerepjátékokat. Az elsők között vagy, aki elalszik, és az utolsó, aki felkel. Nem csak, hogy szépen, de sokat is eszel.
  • miután hazajövünk, elszabadul a pokol. Mintha teljesen kicseréltek volna az utóbbi időben. Eddig sem voltál a jóság mintaképe, de most... Direkt keresed, hogy mivel lehetne rosszalkodni, sokszor olyan dolgokat csinálsz direkt, amikről tudod, hogy nem szabad (pl. fröcskölni az innivalót, rajzolni a falra)
  • általában kapsz valami apróságot (nem minden nap). Ugyanúgy örülsz egy apró csokinak, mint pl. tegnap 3 bugyinak és 5 zokninak. Annyira szeretem, mikor ilyen vagy. Azt kiabáltad Apának, hogy: Kaptam valamit! Gyeje, nézd meg mit kaptam! Bugyit, meg noknit kaptam Anyától! És közben hangosan nevettél :)
  • egyik nap úgy jöttünk haza a bölcsiből, hogy azt mondtad, hogy vájom a nyuszit. Kérdeztem, hogy miért várod a nyuszit? Mejt hoz nekem ajándétot. Azóta minden nap 5x-10x megkérded, hogy kapsz-e ajándékot? Apa azt szokta mondani, hogy csak a jó gyerekek kapnak. Erre az a válasz, hogy de én jó vagyot! - na persze... Ma pl. ez még fél álomban a wc-n játszódott le :)
  • már tudod, hogy a Mamáknak bármit mondhatsz, mert ők mindent úgy csinálnak, ahogy te mondod. Néha azt hiszed, hogy én is...
  • sokat, választékosan beszélsz. Ha magyarázol valamit, a végére mindig odateszed, hogy tudod?
  • egyre több mondókát tudsz részben, vagy egészben. Van olyan, hogy csak egy sort mondasz belőle, de azt végtelenítve, hiába mondom hozzá a többi részt. Van, amit a saját nyelvedre átköltöttél.
  • újabban megint kimászol a fürdőkádból, de ha rád szólok, akkor egyedül vissza is tudsz mászni. A wc-re is felmászol, de jobb inkább nem látni azt a mutatványt.
  • amit talán kár is megemlítenem az a hiszti. Reggel, délben, este, evéskor, lefekvéskor, felkeléskor, hazajövetelkor, játék közben... szóval mindig van rá ok. Próbáljuk túlélni... :)
...ésatöbbi ésatöbbi.

1 megjegyzés:

Kata írta...

Boldog 26. hófordulót!:))

Nagyon ügyes a leányzó, hogy ilyen jól viselkedik a bölcsiben!:) És mivel Ő azért elég eleven kislány, ott pedig "meghúzza" magát, szerintem azért van az, hogy ahogy hazaértek, már elszabadul a pokol. Minden rosszaságot be akar pótolni, amit a bölcsibe nem lehetett-nem mert-nem akart.

Az nagyon jó, hogy mindennek, az apró dolgoknak is ennyire tud örülni!:)
A hisztire pedig igen, mindig van ok.:( Sajnos.:(

Az előző bejegyzésedhez: a harapdálás nálunk is megy:(, + még a hajtépés (mármint hogy az enyémet tépi).:(

Puszillak Titeket!:)