2009. március 15., vasárnap

...

Köszönöm mindenkinek, hogy hiányzunk :)
Bevallom, hogy nekem is hiányoztok. Lehet, hogy csak egy-egy szó egy bejegyzéshez, de nekem ez a külvilág!
Bár megígértem, hogy net nélkül is vezetem a naplót, valójában egy napot írtam csak és abba is hagytam, mert semmi jó nincs abban, ha nem néz ránk senki, vagy nem írja meg senki a véleményét...

Apa amúgy már egy hete kéri, hogy írjam meg, hogy ő nem akarja, hogy abbahagyjam a blogot, csak ne netezzek ennyit, csak én vagyok a lusta, hogy azóta sem írtam egy sort sem...
Ebben igaza van, de várok még egy kicsit, hogy tényleg nem lesz belőle újra konfliktus. Épp a napokban néztem, hogy szinte napra pontosan egy éve is ugyanez volt a vita tárgya.

Remélem olvasod Apa ezeket a sorokat, és egyet kell értened velem abban, hogy amíg (még) én itthon vagyok és a Szabi meg a bölcsiben, nem megy a blog és a net az Ő fejlődésének rovására.
Ha meg itthon van, akkor meg úgysem engedi, hogy netezzek, mert ismered Őt, hogy milyen!
Nem sokára úgysem leszek itthon egész nap, akkor meg még kevesebbet fogok itt ülni a gép előtt, így a Te kívánságod is teljesülni fog.
Most vannak olyan napjai, amikor nevetünk sokat vele (és rajta), néha megkönnyezzük a viselkedését, és jó lenne, ha évek múlva emlékeznénk ezekre a pillanatokra.
Szeretném folytatni a naplót, mert én most nagyon értékelném, ha az én szüleim vezettek volna rólam. Mi ezt már megtehetjük, nem kerül semmibe, akkor meg miért ne?
És én sem szoktam neked azért szólni, ha te ülsz a gép előtt,ahelyett, hogy a kiscsajjal játszanál.
Én arra kérlek, hogy találjunk időt arra, amikor én háborítatlanul netezek, cserébe én sem foglak téged zrikálni. OK?
Várom a válaszod!

5 megjegyzés:

csai írta...

Tessék ideültetni Apát, és elolvastatni Vele!

Amúgy már én is írni akartam Neked, hogy amikor elzártam a naplót, nekem is a mások véleménye, bátorítása, kedves szava hiányzott a legjobban! :P

Szerintem az a kis idő, amíg megírod, senkinek nem fog fájni :P ;)

Bianka és Karina írta...

Hurrrrrrá!!!

Nayon örülök,hogy meggondoltad magad!:)))
Remélem Apa is beleegyezik a kérésedbe!!!

Na most nálunk hisztizik a lányka,hogy elég volt a gépezésből,úgyhogy nyugodtan mond meg Apának,hogy máshol is így működik!:)))
Pusza!!
Judit

Kata írta...

Jajj de jóó!!!! Jajj de örülök Nektek!!!! :))))

Egyébként én is pont ezen gondolkodtam, hogy amíg Szabi bölcsibe van, vajon miért ne írhatnád a blogot?!

Apának üzenem, köszönjük, hogy továbbra is nyomon követhetjük Szabina mindennapjait!:) És nem tudom, most tartotta-e, de ha igen, akkor utólag is boldog névnapot!:)

Nagyon hiányoztatok Kriszta!!! Millió puszi!!!

-krisztina- írta...

Anita: Elolvasta Apa, és azt mondta, hogy ő ugyan nem fog itt válaszolni nekem... de írjam csak a blogot, legalább innen megtudja, hogy kikkel él együtt :)

Bius: Nem nekem kellett meggondolnom magam, mert én nem is akartam abbahagyni, hanem Apának...

Kata: Amúgy eddig sem tudtam itt ülni egész nap a gép előtt, mert a Szabi azért annyira nem hagyta volna... csak Apa ezt nem hiszi el nekem, pedig 7végén láthatja, hogy bekapcsolom a gépet, a Szabi fél perc múlva már az ölemben van, max. 3 perc múlva már ki kell kapcsolnom, mert nyomkodja a gombokat, firkálja a monitort stb. ilyenkor jobb a békesség, és már állok is fel innen.
Köszönjük, hogy gondoltál rá, igen most tartja. Tavaly ilyenkor éppen mondta is, hogy milyen jó lenne, ha Anita aznap születne, mert akkor mindig fejben tudnánk tartani a szülinapját :) Azért így sem felejtem ám el :D

Kata írta...

Na igen, el is hiszem. Mármint hogy nem nagyon tudsz Szabitól a gép előtt ülni. Én csak este tudok, amikor Anita már elalszik, mert különben Ő is mászik az ölembe, püföli a billentyűzetet, rágja az egeret, stb.
Egyébként aznapra voltam kiírva Anitával, csak hát tudod, kisasszony úgy döntött hogy ráhúz még egy kicsit.:DD Tudom, hogy nem felejted el, és köszönöm!:)