2009. március 2., hétfő

Vége

Apa immáron sokadszor adta tudomásomra, hogy én csak netezni, blogot irkálni és egyéb netes függőséggel kapcsolatos dolgokért vagyok itthon, ezért úgy gondoltam, hogy engedek neki, és most
valóban befejezem a blog írást.
Semmi értelme ugyanis nap, mint nap azon izgulni, hogy hány gép előtt töltött perc után fog szólni ismét.
Még 2 éve sincs internetünk, de nem igazán múlt el még olyan nap, hogy ne hánytorgatta volna fel nekem a netezést.
Legyen meg a kívánsága, mától nem írom tovább...

16 megjegyzés:

ilgya írta...

Ne már ez annyira hűlyeség...nehogymár ennyi ne járjon nekünk,be vagyunk"zárva" 4 fal közé és még ennyi örömünk sem legyen???És nem tudnád akkor megoldani,mikor alszanak? Olyan jó volt olvasni a mindennapjaitokat,Szabina annyira okos kislány nem teheti apa ezt meg vele,hogy megfosztja ettől a szép blogtól. Nálunk is volt "lázadás",de sikerült apával mgértetnem a dolgokat,megpróbálom belopni a mindennapokban úgy,hogy más ne szenvedjen hiányt ,van úgy hogy csak pár percre jövök,mintha mondjuk cigiznék,de van olyan időszakom,hogy csak este kapcsolom be a gépet. Ne add fel én arra buzdítalak,csak csökkentsd minimálisra a gép előtt töltött időt,de a blogot ne hagyd.

VOKinga írta...

Csatlakozom Ilgyához! Cicamók lassan kérdezgetni fogja a babakori dolgait, és Te mindenre tudsz majd válaszolni, mert ilyen gyönyörű naplót vezettél Róla. Ez egy nagy ajándék Neki és a pici manónak. Neked pedig nyilván öröm csinálni.

Timocska írta...

Jajj, ne csináld máááá! Én úgy szerettelek olvasni titeket! A párod meg nagyon önző szerintem, mert neki munka közben megvan az emberekkel való kapcsolattartás, a kikapcsolódás, de nekünk szinte csak ezt jut! Jó olvasni, hogy máshol is rosszalkodnak a gyerekek, hogy más anyukák is rontanak el ezt-azt. Nekem ez megnyugvást ad sokszor, hogy nem én vagyok a selejtes!
Ne hagyd abba, kössetek inkább kompromisszumot! Napi fél óra lazítás neked is jár!!!!
Én nagyon várlak vissza!

csai írta...

Ó!!!
Nagyon sajnálom, ha befejezed, de ha beleképzelem magam a helyzetedbe, én is ezt tenném... :P

Senkinek nem hiányzik a feszkó, azokkal, akikkel együtt él!

És mi sem várhatjuk el, Tőled, hogy ilyen áron itt legyél, velünk legyél...

Azért azt remélem, hogy Szabinak vezeted tovább, mert tényleg rengeteg értékes dologról fogsz tudni mesélni majd Neki... nem is oly soká!

Egyszer majd Apa is ráébred, hogy nem szabad ebbe beleszólnia... de addig is... ez van :(

Nagyon nagyon sajnálom :(

Kata írta...

Több mint egy hónap kihagyás után már alig vártam hogy újra olvashassalak Titeket, a napjaitokat! És erre ezt olvasom, hogy abbahagyod....mert abba kell.:(((((((
Nagyon-nagyon sajnálom, tudom hogy már máskor is volt ez már konfliktus forrás nálatok, de biztos hogy sehogyan és semmivel nem lehet meggyőzni Apát???
Olyan szépen vezeted, Szabinának olyan szép emlék, ajándék lesz/lenne ez nagykorában!

Bianka és Karina írta...

Nem tudok szóhoz jutni!!
Reméllem ezeket a hozzászólásokat megmutatod a párodnak!!!
Én is egyet értek a csajokkal!

Nálunk van olyan,hogy azért szól Apa rám,hogy üljek ide és írjam meg.

Szerintem Te is azért kezdted el.hogy Szabina tudjon arról,hogy milyen is volt gyereknek,nem magad miatt,nem a netezés miatt.

És ha már ennyire....akkor legalább Szabinának írd tovább!!
Mi akkor is jövünk és olvasunk ha lehet!

Nagyon megszerettünk benneteket és,sajnálnánk,ha tényleg abba hagynád.

Remélem jól döntesz!
Millió pusza!
Judit

Unknown írta...

Szabina-apu!
Beszéljétek meg, hogy naponta x perc telhet blog írással, de kérlek szépen ne kérd, hogy megszűnjön a blog! Sokan megszerettük a kislányodat akire nagyon büszke lehetsz és mi meg nagyon szeretnénk továbbra is követni a fejlődését!:)
Na meg annyi mindent tanulunk mi egymástól blogos anyukák. Hidd el nekem ez hasznos időtöltés!:)
Remélem, hogy olvashatjuk még a blogot!!!

Bianka és Karina írta...

Jöttünk,és szomorkodunk.:(((
Apa légyszi!!!!Légy egy kicsit engedékenyebb!!
Pusza!
Judit

Kata írta...

Én is jöttem, hátha....
:(((

M írta...

Szia Krisztina!

A legtöbb dolgot már leírták...
Én egyszerűen mérges vagyok. TE szeretsz blogot írni, emellett a leírtakból nem az derül ki, hogy egy lusta nőszemély lennél, aki egész nap csak a neten lóg! Apátok nem is tudja, milyen szerencséje van, élne csak egy hétig velem pl. :-))). Szóval: szerintem a határokat közösen kell meghúzni és nem úgy, hogy az egyik fél püfög, a másik meg meghajlik az akarata előtt. Persze ez a TE életed, de éppen ez az, hogy az életben (szerintem) azokra a dolgokra, amik örömet adnak, kell a leginkább koncentrálni.
Egyébként meg baromira hiányozol és jól kitolt velünk a Párod :-(((

csai írta...

:(
gmail, msn szintén tiltólistás? Valószínű, hiszen netes! :(

Unknown írta...

Hiányoztok!:(
Remélem minden oké!

ilgya írta...

nekünk is hiányoztok!

Kata írta...

Nekem is hiányoztok!!! Nagyon!!!
:(((

Bianka és Karina írta...

Csatlakozunk az előttünk szólókhoz!
Nekünk is hiányoztok!!!:)))
Pusza!!

Rena írta...

Nekem is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Titokba néha-néha nem tudsz írni? :)