2009. április 16., csütörtök

270.

Pörögnek a napok, rendesen. 2 hete még téli felszerelésben mentünk a bölcsibe, dolgozni, most meg pólóban, rövidnadrágban nyomjuk :) imádom ezt az időt, lehetne mindig ilyen!

Húsvét hétfőn elmenekültünk a locsolók elől. Nem mintha jönni akart volna hozzánk bárki is :) A cél az állatkert volt. Ezt (sajnos) elmondtuk neked is. Kocsiba ültünk, felvettük a Mamát és irány az állatkert. Egész úton azt hangoztattad, hogy megyünk a tejtbe… állattejtbe! Amikor megérkeztünk, akkor ért minket a sokk: kb 150 méter hosszú sor állt a bejárat előtt, parkoló még sok-sok méterrel arrébb sem volt. Meg sem álltunk, úgy hajtottunk tovább. Közben kérdezgetted, hogy hoj a tejt? Mondtuk, hogy nincs nyitva, azért nem tudunk menni az állatokhoz… Rettentően sajnáltalak :(
Aztán eszembe jutott, hogy Nyúlon rendezik a Nyúli Húsvétot, menjünk oda, mert sok program és érdekesség szokott ott lenni. Odaértünk és már akkor furcsa volt, hogy egy ekkora megmozdulás sehol nincs hirdetve. Aztán rá kellett jönnünk, hogy azért mert a programok húsvét vasárnap voltak :((( Sebaj, jövőre megpróbálunk okosabbak lenni, és vasárnap elmegyünk oda... Aztán ahogy tekeregtünk, láttunk egy transzparenst, amin díszmadár kiállítást hirdettek. Engem ugyan nem nagyon érdekeltek, de legalább ennyivel sikerült megmentünk az állatkerti malőrt. Nem fogjuk kihagyni azt sem, csak egy hétköznapibb időpontot választunk majd. Talán már ezen a héten.



Apa felvetette, hogy menjünk el Csesznekre. Nem volt egyikünk sem ellene, így autókáztunk egyet. Mikor megérkeztünk ott is a zsúfolt parkoló, és embertömeg várt. Mi azonban nem adtuk fel, és nagyon jót kirándultunk. Meg jól elfáradtunk. Én legalábbis lefeküdtem veled aludni, és 2 órát tuti úgy is maradtam.


Végre egy friss családi fotó:


Kedd óta délutános műszakba járok. A Mama elmondása szerint nem csak engem visel ez meg. Azóta ugyanis esténként lázas vagy, bár addig semmi bajod nem volt. Reggelre eltűnik a láz, még csak hőemelkedésed sincs. Ma felhívtam a dokit, elmondtam neki, hogy mi a helyzet. Azt mondta, hogy látatlanban nem mond semmit, menjünk el egy vizeletmintával hozzá és akkor lesz valami. Ez a feladat a Mamáé, az enyém csak az izgulás.
A munkahelyen továbbra is nagyon rossz a helyzet. Még mindig nincs munka, a délutános műszakból 6 embert hazaküldtek szabadságra a hét további részében. Engem csak azért nem, mert amit kedden csináltam és még elfogták, azt szerdán reggel zárolták. Le kellett az összeset mosnom és újra csinálnom. Kőműves Kelemen-effekt.

1 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Jól megjártátok Ti is!:((Éppen most olvastam ugyan ezt az állatkertes malört másik naplóban.:PPP

Azért sikerült jó nagyot kirándulnotok.:)))

Reméljük semmi komoly,tényleg csak az Anya hiány az oka a láznak.:))

Pusza!!