2009. április 20., hétfő

272.

Annyira lenne kedvem az íráshoz, csak épp időm nincs rá... Délelőtt a munkahelyen egy csomó gondolat eszembe jut, hogy ezt is, meg azt is le kéne írnom, de mire hazajövök, vagy elfelejtem, vagy nincs rá időm. Mert nem akarom azt a kevés időt netezéssel tölteni, amit veled is tölthetek, amikor meg alszol, akkor meg kiélvezem, hogy én is este 9 előtt ágyba kerülök :)
  • tegnap este fürdés után közölted velem, hogy lesz kaki. Máskor is mondtál ilyet, de eddig tati-nak mondtad. Ezen felbuzdulva az este további részében felsoroltuk az összes k betűs szót, ami épp az eszünkbe jutott :) többnyire helyesen ejtetted a szavakat. Kivétel a tutyus, ami babakorodban még tyityi volt, és hiába hívják a kutyát Barninak, most már kizárólag az általad adott névre hallgat.
  • tegnap késő délután (6-kor) átmentünk a Mamához, és Apa megkért, hogy időben (fél 7-re) érjünk haza. Persze nem sikerült, ezért kicsit le is tolt engem, hogy ne borítsam már fel a nehezen kialakított napirendet, mert ilyenkor már rég fürödni szoktál, aztán vacsi és 8 után alvás. Nagyon furcsa és egyben nagyon jó érzés is volt, hogy valamit csak Ő ért el, és ehhez kell alkalmazkodnunk.
  • tegnap délután eljött a Mama egyik asztalos ismerőse és felmérte a terepet a leendő játékos polcos szekrénykédhez. Azt mondta, hogy a jövő héten lesz kész.
  • amióta dolgozok, sehogy sem tudok elég időt veled tölteni. Mindig eltervezem, hogy főzés után ezt és ezt fogjuk csinálni, aztán mindig azon kapom magam, hogy már este van és megint nem volt rá idő. Szeretném folytatni veled pl. az Ilgya által kitalált játékos foglalkozást, de szintén csak az időhiányt tudom felhozni mentségül. Azt nem mondom, hogy unatkozol, mert sajnos felvettem egy nagyon rossz szokást: az időhiányt próbálom új játék(ok)kal pótolni. Így kaptál a múlt héten egy orvosi táskát, meg babakonyhába való főznivalókat, meg habtapi betűket... Aztán a Mama is kényeztetett a múlt héten, mert minden nap lementetek sétálni, játszóterezni. Hétvégén meg ApaMamát ugráltattad kényed-kedved szerint. Szóval van, aki foglalkozik veled, mikor én nem tudok, de az mégse olyan... ebből te nem sokat veszel észre, de én szenvedek nagyon :(
  • elkezdtem készülődni az Anyák napjára, de nem írom le, hogy mi lesz a meglepi, mert a Mama olvassa, és azt akarom, hogy igazi meglepetés legyen! Hadd fúrja az oldalát a kíváncsiság :))) De legalább idén nem az utolsó nap készül majd el ;)
  • múlt héten végig az járt a fejemben, hogy most, hogy én melózok, nem lesz rólad fénykép erről a hétről :( ahogy eszel, játszol, élitek a perceket Apával. Ugyanis ő nem szokott fotózni. Erre pénteken reggel kezembe nyomta a gépet és azt mondta, hogy nézd meg miket csinált a leányod! És a hét minden napján csinált rólad egy pár perces videót :))) Az egyik mondjuk olyan volt, hogy tusolsz, közben mosod a pocakod, és egyszer csak elkezded, hogy hol a Anya? És ezt vagy 20x, és akkor lett vége a videónak... Mondanom sem kell, hogy elbőgtem magam...
  • pénteken láttam a kiírást, hogy felvettek az oviba! Juppí!
A 27. hónap alkalmából ezekre emlékszem (szombaton mértem):
  • Súly: 14,3 kg
  • Hossz: 95 cm
  • Kobak körfogat: 52 cm
  • Cici körfogat: 50 cm
  • Poci körfogat: 50 cm
  • Talp: 15,5 és 14,5 cm
  • Tenyér: 10 cm
  • Fogak: 16+4 rágófog csücske



2 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Megértelek Anya!Főleg a videó után.:(((
De Szabi biztosan nagyon jól érzi magát,hisz mindenki kényezteti.:)))

Pusza!!

ilgya írta...

olyan jó volt olvasni rólatok!!!!