2009. április 21., kedd

273.

Ma ritka sz@r napom volt a cégnél (bár ez így nem igaz, mert szinte mindegyik nap az)...
Reggel visszaküldték azt az anyagot, amit előtte nap előkészítettem (ez egy tisztító eljárás, amit 3 óránként meg kell ismételni, ha nem dolgozzák fel az anyagot addig) a délutánosnak, de az nem csinálta meg. Újra kellett kezdenem a műveletet. Közben megcsináltam a délelőttösnek való anyagot is. Mindkettőt begurítottam a géphez és nekiálltam a következő munkának. Egy kis idő múlva jött vissza megint az anyag, hogy nem jó, csináljam újra :( Meg is csináltam, közben szóltam a Melindának (ő amolyan felügyelő-féle), hogy visszaküldték a nyersanyagot már 2x, mert nem volt jó. Ezen eléggé meglepődött, mert 3 napja ezt csináljuk folyamatosan és semmi gond nem volt eddig vele. Aztán kiderült, hogy a gépük nem volt jó, nem pedig én csesztem el valamit. Ez megalapozta az egész napomat :(
Kaptam folyamatosan a kisebb-nagyobb munkákat napközben, így szerencsére gyorsan telt az idő. Úgy 11 körül szóltak, hogy álljak neki lakkozni, mert az nagyon fontos lenne. Ezt a műveletet már egyszer megcsinálták, de nem engedte el a MEO, ezért újra kellett festeni, és nekem lakkozni. Szóltak, hogy nézzem, hogy nem foltosak-e a darabok? Kérdeztem a gépbeállítótól, hogy milyen az amelyik foltos, és azt mondta, hogy csúnya, észre fogom venni. A lakkozógép nekem túl gyors volt, alig bírtam követni, figyelni közben egyáltalán nem. Mikor végeztem, át kellett néznem az összes addig elkészült darabot, hogy jók lettek-e, és ekkor találtam közöttük olyat, amikben nem voltam biztos, hogy jó-e vagy sem. Hívtam a MEO-t és megnézettem vele. Azt mondta, ha találok még ilyet, azt szedjem ki a többi közül, mert azok nem lesznek jók. Elkezdtem kiválogatni, mikor feltűnt, hogy majdnem minden 4. rossz. Ekkor összeszaladt az összes "okos" és azt mondták, hogy márpedig ki kell szedni a rosszakat. Kérdezték, hogy azért sikerült belőle lakkoznom valamennyit? Én meg rávágtam, hogy persze, mindet! Ekkor döbbent csend, meg összerácolt homlokok jelentek meg... Bennem a vér is meghűlt. Aztán szó nélkül eltűntek. Én közben folytattam a félbehagyott munkámat. Ekkor úgy dél körül volt. Háromnegyed 2-kor jöttek vissza tanácskozni, hogy nem is baj, hogy megcsináltam a lakkot, simán javítható attól még az egész... ezzel végleg sikerült az egész napomat elb...szniuk.

Este Apával aztán kb. 15 perc alatt átbeszéltük ezt a helyzetet. Mondtam neki, hogy nem szeretek ott dolgozni. Vagy nem azt. Vagy nem ott és nem azt. A lényeg, hogy utálatos dolog, hogy ki vagyok szolgáltatva az "okosok" hangulatának, és sosem tudhatom, hogy mikor vagyok valóban én a hibás, és mikor fújják fel a dolgot. A hosszú itthonlét után amúgy is nagyon szokatlan, hogy tudok hibázni is. Itthon ilyesmi miatt ugyanis nem tett szemrehányást senki (najó, néha Apa igen, de ő mégiscsak családtag...).
Nagyon nehezen rázódok vissza a megszokott kerékvágásba. Azt mondják a többiek, hogy csak azért viselnek meg ennyire a történtek, mert még új vagyok, és még bennem van a tenni akarás. Elmúlik pár hét és én is sz@rok az egészre, mint bárki más ;)
Mondtam Apának, hogy nincs olyan szakma, ami most csábítana engem (mert eddig mindig benne volt a pakliban, hogy gyorstalpalón elvégzek valamilyen tanfolyamot). Olyan munkahelyet szeretnék, ahol ülnöm kell egy köteg papír fölött és írkálni, vagy ugyanezt számítógépen, közben telefonálni, rendelést felvenni, leadni stb, de ne kelljen menni közben sehová. Csak ülni és várni az irodában a munkaidő végét. Apa szerint ilyen munkahely nincs is... :)
Úgyhogy most várjuk, hogy minimum megnyerjük a lottó 5-öst, hogy belekezdhessek egy vállalkozásba. Addig, míg ez be nem következik, megyek és gyorsan alszok sokat, mert 5 és fél óra múlva csörög az óra :(((

1 megjegyzés:

ilgya írta...

Gyorsan vegyetek egy ötös lottót!!!!!
Mondjuk ez tényleg nem jó,hogy ki vagy szolgáltatva mások hangulatának,azért én megpróbálnék keresgélni mást is,mert ha nem is olyan álom munkahely mint amit leírtál (de miért ne lenne amúgy?) attól még lehetne a jelenlegitől egy fokkal jobb.
Főleg ahogy megismertelek ,így neten keresztül nem vagy egy szhpcs,én azt mondom ne add fel és nézegess....
ha nem érzed jól magad még ennyi idő után sem,én biztos ,hogy meggondolnám,hogy maradok....nem okoskodni akarok,mert nem vagyok a helyedben,de biztos vagyok benne,hogy találnál magadnak jobbat...(amit mondjuk meg is érdemelnél)