2009. május 26., kedd

287.

Szombat:
  • délután szülinapi zsúrra voltunk hivatalosak: Zorka 3. éves lett! Hihetetlen, hogy most volt nem rég, mikor átmentünk babalátogatóba hozzájuk, és elveszett a Tündi karjaiban...
    (mellesleg akkor jelentettük be, hogy már én is 2in1 vagyok :) )
  • a buliról nem írok sokat, csak annyit, hogy kertes háznál (ZorkaMamánál) voltunk és az ajándék egy fürdőmedence volt. Ebből egyenesen következik, hogy nem sok gondunk volt rátok :)
  • Örömmel néztük végig mindannyian, hogy most jött el annak az ideje, hogy eljátszatok egymással.
    Téged még Kund is nagyon lekötött, aki 10,5 hónapos.
Vasárnap:
  • úgy volt, hogy hajókázni megyünk a Fertő-tóra. Aztán állatkerti sétára változott a program. Végül nem mentünk sehová :$
  • helyette Apával összeszereltétek az új szekrényedet, ami a játékoké lesz ezután.
  • délután eljött hozzánk a munkatársam, aki 3 szatyor ruhát hozott neked. Tőlük is féltél, de az erkélyről már kiabálva köszöntél el.
Hétfő:
  • nem nagyon akartál bölcsibe menni, de nem sírtál szerencsére, csak közölted velem.
  • délutános vagyok a héten, így depressziós hetemet töltöm: sokat gondolkodok és nagyon hiányzol, bár tudom, hogy a Mama maximálisan elkényeztet téged (de én is akarlak!!!).
  • este mikor hazaértem, megébredtél és kerested a helyed Apa mellett. Aztán megláttál és már nem kellett Apa :)
  • El akartam menni fürödni, de olyan keserves sírásban törtél ki, hogy inkább maradtam (pedig mindketten mondtuk, hogy nem megyek el végleg, visszajövök...de akkor is). Még fél órába telt, míg újra visszatudtál aludni.

3 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Szegény Anya!Már csak 2 nap,és megint egy kicsit egymáséi lehettek.:))

Bizti jó buli volt a zsúr.:))
Csak a képeket hiányoljuk.:))
Pusza!

-krisztina- írta...

Igen-igen a képekkel még hadilábon állok... mert kicsit meg kell szerkeszteni és emiatt neki sem állok inkább...de legkésőbb 7végén teszek fel ígérem :)

Kata írta...

Húú, biztos jó lehetett a szülinapi zsúr!:)

Gondolom, milyen rossz lehet, amikor délutános vagy, és alig látod Szabinát!:(
Puszilunk Benneteket!:)