2009. május 30., szombat

288.

A héten valamelyik nap (nem emlékszem mi mikor történt, a hét napjai valamilyen sorrendben):
  • reggel még semmi bajod nem volt, de mikor beküldtelek a csoportba, elkezdtél sírdogálni, hogy haszamegyek :(
    Legszívesebben felkaptalak volna és rohantunk volna haza, de sajnos nem lehetett.
  • bevittem a bölcsibe a fényképezőgépet, hogy készítsenek pár tuti képet. Megmutattam, hogyan működik, és izgatottan vártam a délutánt, hogy milyenek lettek a képek? Erre Apa felhívott, hogy nem csináltak egyet sem, mert nem értenek a géphez...
    Bevittem másnap is, megint megmutattam hogyan működik, és már értettek hozzá :)
  • tegnap nem szóltak a Mamának, hogy ma gyereknap lesz, ezért vigyünk be rágcsálni valót, meg üdítőt. Szerencsére találkoztam a Ritával, aki épp reggel intézte a vásárlást, így mi is vittünk be finomságot :)
  • szinte mindenhez hozzáfűzöd, hogy akajom.
  • hétfő óta egyik este sem voltál fent, így elmaradtak az összebújások...
    -mire pontot tettem a mondat végére, már fenn is voltál és sírtál keservesen. Odafeküdtem melléd, de még jobban. Aztán átmentünk a másik szobába aludni, de éjjel még vagy 5x ébredtél fel sírva...
  • kár, hogy a Mama, meg az Apa nem akarják leírni, hogy mik történnek veletek, mert elmondásuk szerint sok érdekes, vicces pillanat van, amiről én nem tudok és kimaradok belőle.

Képek itt:

Szabina 15. - 2009. Május

Szabina - Bölcsis képek

2 megjegyzés:

ilgya írta...

Jaj de nagyon jó kis képek!! Kis vidám ez a lány:) Anyukád nagyon fiatalos:) Csinik vagytok!!!
A bölcsibe úgy tűnik a képek alapján,hogy jól érzi magát:) aranyos játékok vannak.

csai írta...

De jó, hogy csináltak Róla képeket! :) Nagyon jók lettek! :)