2009. június 7., vasárnap

292.

Egyik nap ültem veled az ágyon, én tv-t néztem, te meg szórólapokat nézegettél. Nemsokára Apa is odatelepedett mellénk, és leült.
Szabi: -Jáültél a pic.ájja (:$)!
Apa meg én visszakérdeztünk egyből, hogy mire???
Sz: -A pic.ájja!
Ezt elismételted 3x. Apa megkérdezte tőlem, hogy azt mondod, amit hallunk? Mondtam, hogy szerintem igen :$ Aztán addig erősködtél, míg Apát felkeltetted az ágyról és akkor láttuk, hogy egy pizzéria szórólapjára ült rá... = Ráültél a pizzára!
:D

A Mama csinált nekem francia salátát. Este kérdi tőlem Apa, hogy kérek-e? És neked is hozzon-e be?
Én: -Szerintem nem kell, mert nem szereti...
Szabi: -Én szejetem a falátát!
Röhögünk ezerrel :D Mondom neked, hogy nem faláta, hanem f-r-a-n-c-i-a s-a-l-á-t-a.
Sz: -Nem baj, én szejetem a salántát!
:D

3 megjegyzés:

ilgya írta...

behalok rajtuk,mit össze nem dumálnak:)nagyon jó volt!

Bianka és Karina írta...

Hát azt hiszem neked sem árt egy szótárat írnod a szüleidnek.:PPP
Én is ezen gondolkodom,mert engem sem értenek.:PPP
De te nagyon édesen megmagyarázod nekik.:)))
Pusza!

Kata írta...

Nagyon éédes!!!:))
A pizzáson olyan jót nevettem!:DDD