2009. július 11., szombat

299.

Természetesen éjjel megint fent voltál, de kit érdekel ez szombaton??? :D

Ma délelőtt egész nap csavarogtunk a Mamával. Apa elvitt minket reggel a Tescóba, ott röpke másfél órát voltunk. Vettünk egy csomó fontos, és rengeteg kevésbé fontos dolgot. Utána a tescós busszal hazautaztunk, a Mama kiteregetett, én pedig elindítottam még egy mosást, meg kipakoltam az új szerzeményeinket :)


"Mini-karácsony": fürdőruha a Mamától, 2 ruha tőlem (a munkahelyemtől, mert számlára vettem és kifizetik :) ), egy gyurmakészlet kinyomóval, festőkészlet, és egy társasjáték az esőnapokra, mivel mától nyári szüneten vagy :) Dejó neked!!!

Ezután bicajra pattantunk és elmentünk néhány ruhát venni, de végül csak neked vettünk 2 csini-csajos rucit. Ez a vásárlás egyáltalán nem volt jókedvű, se vidám, mert nagyon hisztiztél. A hazaúton el is aludtál a gyerekülésben. Itthon persze nem tudtál visszaaludni. Ráadásul Apa is épp akkor jött haza a munkából.
Látta, hogy nem alszol, ezért mondta, hogy öltözzünk, és menjünk ApaMamához. Csak előbb ebédelnünk kellett, mert az még előttünk állt. Ettél gyorsan és viszonylag jól, majd kocsiba pattantunk, és elindultunk. Félúton Apa félreállt, és helyet cseréltünk :) Nem volt könnyű, és nem is vezetek jól, de valahol el kell kezdeni, mert hiába van 4 éve jogsim, csak annyit vezettem, amennyit a vizsgáig kellett. Utána aztán a saját autónkhoz már nem volt kedvem. A lényeg, hogy épségben kiértünk ApaMamához :)))
Aki ott aztán megint jól felidegesített engem a szokásos beszólásaival, meg a te macerálásoddal (ne szórd ki a homokot, ne menj be a házba, ne ülj fel a motorra, ne dudálj vele, ne ölelgesd a kutyát...). Nem is maradtunk sokáig. Eredetileg is csak azért mentünk, mert a szomszéd autószerelő most ért rá lecserélni a téli gumijainkat... :$

Gondtalan homokozás


Kipróbáltuk az "új" motoromat (Apa ezen a héten eladta az övét, és fizetségül pénzt, meg ezt kapta.)

(mindkét videó közben ApaMama magyaráz, hiába kértük, hogy ne tegye...)



Apa ellövi a sárga mókuskát messzire:



Hazafelé végig én vezettem, el is aludtál közben, úgyhogy nem volt olyan rémes, de én is érzem, hogy nem is volt élvezhető az út.
Holnap Apának megint versenye lesz, ahová családilag elkísérjük őt. A cél Herend lesz. Amíg ő lövöldözik, addig mi ott helyben megpróbáljuk jól érezni magunkat :)

2009. Július

2 megjegyzés:

Kata írta...

Nagyon édesek a kisruhák!:) Néha kell ilyen "mini-karácsony".:))

Most volt egy kis időm, végig néztem az e havi képeket Szabináról, gyönyörű a leányzó!:)
Az egyik képet meg is jelöltem, az nagyon tetszik Róla.:) Olyan szép rajta!
Puszilunk Benneteket!

csai írta...

Helló!

Kényszerszünetemnek köszönhetően nem csak olvasok,. írok is... :) Rossz a progi, amivel dolgoznék, és ha már bejöttem.... :P

Szép ruhák!

Szóval Nálatok is kezdődnek az éjszakai felriadások? Sajnos Nálunk már hónapok óta tart... :(